Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vet ikke hvem jeg liker...

Gjest Guest_nils_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_nils_*

Det hele startet med at jeg begynte å bli forelsket i en i klassen, og jeg var en del med henne. Jeg fikk også da god kontakt med en av venninnene hennes, som jeg ganske tidlig trodde hadde følelser for meg. I starten tenkte jeg ikke så veldig mye over det, men ettersom jeg har holdt ganske god kontakt med henne også har jeg funnet ut at hun er kjempe hyggelig med en generelt god personlighet. Og nå i det siste har tror jeg at jeg også begynt å få følelser for henne... Så når jeg er med dem begge kan ikke si for sikkert hvem av dem jeg egentlig liker, noe som er utrolig frustrerende. Kanskje litt vanskelig for dere som ikke kjenner situasjonen så godt, men er det noen som har tips til hva evnt. kan gjøre? Jeg er 16 forresten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svaret på dette kalles modenhet.

Hadde du vært moden nok så hadde ikke denne situasjonen vært så vanskelig. Du ville kun likt en av dem. Ingen i verden er like. Så?

Men uansett så tror jeg at du burde bli kjent med dem begge. Er de gode veninner kan det jo fort bli et problem.

Endret av Jokka1990
Lenke til kommentar

Hadde du vært moden nok så hadde ikke denne situasjonen vært så vanskelig. Du ville kun likt en av dem. Ingen i verden er like. Så?

Dvs. at du er skikkelig dust, trådstarter.

Neida, det er egentlig Jokka som er dum. Jeg ville foreslått å gripe sjansen du har og gått inn for en trekant. :D

Lenke til kommentar

Hei, ja jeg synes også du skulle prøve å bli litt bedre kjent med dem.

Men det som alltid er riktig det er å følge hjertet ditt, hvem er det egentlig hjertet ditt banker for, hvordan reagerer du når du ser de?Du må reagere litt anderledes på begge. Vis begge to er like sterke kan du jo prøve å tenke deg hvem du ville hatt det best sammen med,hvem trur du hadde vært der for deg,hvem er den mest trofaste,hvem kunne du hatt det mest morsomt med.

Men som de sagt tidligere, det er dumt de er venninner,for kanskje begge har følelser for deg også, og da kan det bli vannskelig.

Men lykke til,håper du finner ut av det:)

Men følg hjertet ditt, det er det som har rett,ikke hode eller vilje.

Klem

Lenke til kommentar

ville ha trekt med litt tilbake og sett litt mer på hvordan personligheten dems er.

du kan kjenne en person i flere år, men fortsatt ikke kjenne dem 100%. lærer alltid noe nytt.

NB!: den store dødssynden her vil være å flørte med begge samtidig.

den dager du velger èn av dem, vil du sannsynligvis skape et stort hat/misunnelse mellom dem. noe som ikke vil veie i din favør.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_nils_*

Takk for alle svarene. Setter pris på hjelpsomheten. :)

Jeg har bestemt meg for å holde kontakt med dem begge, foreløpig bare som en venn, også får jeg se hva tiden bringer. ;)

Lenke til kommentar

Dvs. at du er skikkelig dust, trådstarter.

Neida, det er egentlig Jokka som er dum. Jeg ville foreslått å gripe sjansen du har og gått inn for en trekant. :D

Tenker ikke sånn jeg :dontgetit:

Lenke til kommentar

var i samme situasjon i usa, for bare 2 mAnder siden.

Viste en jente likte meg , hun ville finne pA noe med meg sAnn at vi kunne bli kjent osv, sA mOtte jeg beste vennen hennes, sA mOtte jeg begge, det endte med at jeg valgte Venninen til hun jeg mOtte, og rota rundt med henne i 3 uker, og etter 3 uker bestemte vi oss bare for A vare gode venner, pga hun er fra Usa og jeg er fra Norge, deretter gikk jeg tilbake til hun andre som jeg egentlig skulle vaere med i starten. Er fortsatt med venninen uten at hun andre vet det.

Med alt dette styret skulle jeg aldri ha vaert med venninnen fra starten av det var dumt av meg, det hele ente med at de bestevenninen ble uvenner, og de er fortsatt ikke venner, prater ikke med hverandre en gang.

det er min historie, hva jeg syntes du skal gjOre er A VELGE EN av dem, og bare vaere med den PERSONEN, ikke prOv og gA fram og tilbake, det kommer bare dritt ut av det. Velg En, bli godt kjent med personen, og bare vaer sammen med den personen

sorry skrivefeil, skriver dette i U,S Government klasses min som nettop sluttet, hehe det var den skole dagen

ja jeg var drittsekk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...