South_Bridge Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jess... jeg vil gjerne ha en anbefaling til et godt tastatur jeg kan ønske meg til jul. Jeg leter etter et hardcore tastatur til koding... noen kvalikasjoner til dette tastaturet vil være at det er ergonomisk og er deilig å skrive på Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Selv har jeg Steelkeys 6G, dette er et ganske høyt tastatur som ligner på de gamle keytronic tastaturene. Selv har jeg Steelkeys 6G, dette er et ganske høyt tastatur som ligner på de gamle keytronic tastaturene. Jeg synes at dette er veldig deilig å skrive på. Men om du liker det kommer nok ann på om du liker de flate eller høye tastaturer. Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) noen som har erfaring med Logitech WAVE? Ser ut som et veldig deilig tastatur! Endret 15. desember 2007 av South_Bridge Lenke til kommentar
Gekonody Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hvis du trenger mye shortcuts osv., vil jeg anbefale Logitech G15 v.1 - har flere makroer enn den nye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå