Ratatosk Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Det var selvfølgelig en japaner som klarte det. Skal skaffe meg en sånn drakt og sprette usynlig rundt på hustaka sånn som hu dama i Ghost in the Shell!! http://www.star.t.u-tokyo.ac.jp/projects/M...A/xv/vr2000.pdf http://www.ananova.com/images/web/42152.jpg Lenke til kommentar
smetho Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Så James Bond-effektene er ikke så usannsynlig som vi trodde Kult. Skulle gjerne hatt en slik ja. (Orket ikke lese hele greia da) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Ka er det med japanere og teknologi?? De er søren meg genier på altmulig kult. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 synst jeg såg det på nyhetene i går ja..konge! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 tror det var det ja...*tenke...enten der eller på nrk du kan jo prøve på frihet.tv2.no Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Er det noe sånt som dette? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Må man betale for å se på tv2 nyhetene nå? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 ja, men jeg synst det er verdt det hvertfall Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Jeg og så det på nyhetene i går. f@en meg råtøft, må si jeg dro ganske bra på smilebåndet når han som laget det greiene der tok en sånn spesialplate og holdt det opp forran seg.. man så skjelettet hans! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Må man betale for å se på tv2 nyhetene nå? Nei ikke eg må gjøre det. Må du betale Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Hallo... Ett stykk kamera bak kisen, ett stykk projektoer foran kisen, og reflekterende regndrakt. Tror nok ikke han hadde blitt lagt merke til nei. Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Tøffe greier.... Men jeg syns de må skjerpe seg på teleporten, og få til noe der innen noen år nå... jeg er lei av å gå, og vil heller ha en personlig teleport Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Teleportering er allerede et faktum. Man har klart å teleportere et foton. Det er vel en stund til man teleportere alle atomene i et menneske da... Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Teleportering er allerede et faktum. Man har klart å teleportere et foton. Det er vel en stund til man teleportere alle atomene i et menneske da... I know.. Men det har ikke noe praktisk bruksområde ennå.. Jeg venter på den dagen hvor jeg kan stå med en liten fancy device i hånda og taste inn gps koordinatene til der jeg vil.. og vips så er jeg der Kanskje litt ambisiøst å ønske seg noe sånt da.. men det hadde jo unektelig vært kult! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Må man betale for å se på tv2 nyhetene nå? Nei ikke eg må gjøre det. Må du betale Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Det amerikanske forsvaret har allerede utviklet et par tankser som bruker samme teknikk, så Japanerne var ikke først, de har bare fått det til bedre enn den Amerikanske originalen. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Men det var japanere som kom først, også tok amerikanerne deg på millitærfronten (for lenge siden), og nå er det videreutviklet av japanere. Men russerne har sikkert kommet på noe som ikke har kommet ut også... Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Denne teknikken har nok ikke kommet enda. Kanske den er klar om 12-30 år. Ikke tro på alt dere ser. Les heller siste National Geographic. Der er det et par heftige photoshop bilder. Sweet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå