system3 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hey! Vurderer to mobiler: Den ene er Nokia 6500 Slide, pga. dens solide metalldesign, 3G, 3,2 mpxl. Den selges for 2995,-. Den andre er Nokia N82 som jo er i en annen klasse. Er det verdt å bruke 1500 kr mer på N82-en, og få 5 mpxl, super 3G +++...? Det viktigeste er vel egentlig at mobilen er SOLID, og at den har up-to-date- egenskaper. PS. jeg ringer mest med telefonen, blir vel sikkert bare 10 SMS pr dag. Takk for hjelpen dere! Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Har akkurat skaffet meg N82, gikk fra N95 til N82 og er kjempefornøyd Vil du ha en telefon som er god på alt er det den du går for. Lenke til kommentar
system3 Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 UnZane; er mobilen solid? knirker den? den kan være laget av plastikk eller hard metall for meg, bare den føles SoLiD! N82 frister da ... lurt å kjøpe fra MPX? Takk Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Ingen knirking, ser mange slakter knappene på den, som jeg derimot sier er meget behagelige å bruke. De er ikke harde å trykke inn, så de oppleves som myke og gode for meg Fronten er ganske fet, med speilblank stål rundt knappene & glass rundt hele skjermen oppe. Baksiden er i plast, men virker veldig solid ja.. Jeg er storfornøyd Ble forøvrig kåret til årets mest komplette telefon av Amobil.no akkurat i dag, samt at de mener det er den beste kameratelefonen du finner på markedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå