Gå til innhold

Oppgradering av prossessor (frå Athlon64-4000+)

KayAU

Anbefalte innlegg

Eg driv for tida og lurar på å oppgradere PCen min, som eg kjøpte for 1,5-2 år sidan. Dei fleste komponentane er av ganske bra kvalitet, men prosessoren og grafikkortet ser ut til å slite i enkelte samanhengar (som t.d. mot slutten av ei runde Civilization 4 på stort kart, eller når eg spelar Gothic 3). Grafikkortet har eg ei formeining om...trur det blir til at eg byttar ut mitt noverande ATI X1800XT-kort med eit nVidia 8800GT eller GTS. Håper eg då òg kan få redusert støynivået litt.

Det eg er meir usikker på er prosessoren. Eg har no eit Asus A8N-SLI Premium-hovudkort, med 2GB RAM og ein Athlon64-4000+ (socket 939). Eg har ein sterk mistanke om at dette kan vere det svakaste leddet når det gjeld spel som Civilization 4. Dessverre har ikkje akkurat utvalget eksplodert når det gjeld prosessorar for socket 939. Eg har forstått at ein FX-57 er noko av det heftigaste ein kan få, men denne ser ut til å ha forsvunne frå nettbutikkane. Den ville kanskje uansett blitt litt i dyraste laget for denne oppgraderinga (har planar om å gjere ei større oppgradering om eit år eller to). Den prosessoren som til no ser ut som det beste alternativet er ein Opteron 185. Er der nokon her som har nokon meiningar om dette vil vere eit godt kjøp? Vil eg få vesentleg betre ytelse på speling enn med 4000+? Er der andre prosessorar som vil gi meg meir for pengane?

Dersom nokon har kommentarar angåande grafikkortet eller har andre idèar om korleis eg kan få meir fart på PCen, ville eg sette pris på det òg. :)

Kay

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei..

Når det kommet til Optron 185 vil den ikke yte noe serlig mer enn 4000+ pga den er mer en Arbeids hest enn 4000+ som er løpshest...

Kan være heldig å Finne en FX prosessor, tror ikke lenger de kan være så dyre...

Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt meg et AM2 kort så støtter DDR Ram`en din, er ikke mange hundre lapper du må sputte i får å få deg et mye bedre sett..

Lenke til kommentar

Ok, takk for svar. :) Får sjå om der er nokre kombinasjonar av nytt hovudkort + CPU som ser fristande ut, til ein passande pris. Eg hadde i utgangspunktet planlagt å behalde dette hovudkortet ei stund, sidan det ikkje var det billigaste når eg kjøpte det, men skulle nok ha tenkt på at sokkeltypane kunne forandre seg.

Kay

Lenke til kommentar

Då har eg leita litt rundt, og sydd saman ein mogleg oppgraderingspakke:

Oppgradering

Nokon innspel på denne pakken? Vil dette gi meg vesentleg betre ytelse enn det eg har no? Dette vart litt meir omfattande enn eg først hadde tenkt, men utifrå det eg har sett av testar, er dei nye Core Duo-prosessorane so mykje raskare enn ein 4000+ at det vil vere verdt det.

Når det gjeld skjermkortet, tok eg ein GTS i staden for ein GT, fordi eg har lest at dei skal vere ein del meir støysvake. Stemmer dette? Er det eit lurt valg?

Kay

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rOwOH6vg

AMD lager ikke lenger prosessorer til socket 939. Du vil ikke få noen merkbar økning i ytelse ved å kjøpe en av de gamle prosessorene som er til 939. Anbefaler Intel socket 775, som du får billig quad core eller core 2 duo som yter ekstremt bra. Støtter også DDR2 ram (selv på de billigste hovedkort)

Ikke gå for Intel prosessor i E klassen. Disse er dyre i forhold til ytelse. Jeg har en X3210 prosessor på 2.16mhz (quad core)

Denne yter ekstremt bra, og fikk den for 1600kr hos Amentio.no

Når det kommer til skjermkort. Gå for 8800GT. Et fantastisk bra kort til en god pris!

8800GT er støysvak om ikke lydløst hvis du modifiserer viftene til å kjøre rundt 50% opptil 70grader, og 65% over.

Kan bruke diverse programmer til dette.

(Orginalt kjører viften max 40%, noe som er lydløst)

Endret av Slettet-rOwOH6vg
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rOwOH6vg

Jeg kastet sammen en oppgradering til deg, med vesentlig større ytelse enn den du satte sammen selv.

Oppgradering: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=57811.

Her får du et fint P35 hovedkort, 2GB hurtig og stabil Geil ram (800mhz DDR2), Geforce 8800GT 512mb skjermkort som yter EKSTREMT bra, og VESENTLIG mye bedre enn 8800GTS. Jeg kastet også inn en strømforsyning på 650W, det anbefales minst 550W med kort i 8800GT ellerr GTS serien for et stabilt system.

Prisen ble bare noen hundrelapper dyrere enn det du satte opp, men det blir et system som varer veldig lenge.

PS: har satt sammen et nesten helt likt system selv (samme cpu, ram og hovedkort) Fikk komponentene forige uke.

Puslet det hele sammen på en dag og VIPS, så hadde jeg en billig pc med en ytelse bedre enn jeg noensinne hadde forventet.

Denne varer nok noen år til.

Lykke til! ;)

Lenke til kommentar

Skal du kjøre firekjerner slik mats foreslår ville jeg tatt en Q6600. Å skusle vekk E-serien som dyre for ytelsen blir bare tull. De yter knallbra, og det skal svært lite til for å få overklokket de med 33-50 % økt ytelse.

P35 er et meget habilt brikkesett, sitter selv med et Asus P5K som jeg skal selge, så du får sende en pm om det er interessant. Topper glatt prisen på det andre kortet i handlevognen.

Om du ikke driver med veldig mye multitasking ville jeg vurdert en av de billigere E-serie cpu'ene. Om du ikke vil klokke og ha maskinen svært lenge ville jeg tatt en Q6600 og klokket denne opp til 3Ghz. Det får du hjelp til her. Du bør også vurdere om du skal legge 400 mer på bordet og ta med en skikkelig cpu-kjøler a la Termalrights Ultra Extreme 120. Husk å kjøp kjølepasta ved siden av.

8800GTS høren knapt når den sammenlignes med 8800GT. Dette kan flere tester og nettsteder bekrefte. 8800GT har en single-slot kjøler, en smalere kjøler, og viftene må derfor gå fortere. GTS-kjøleren er lik GTX-kjøleren, som er forsvinnende rolig og stille av seg. Derfor ville jeg tatt en GTS, som også yter merkbart bedre enn GT.

Lenke til kommentar

Takk for svar! Mykje bra her. :)

Det som bekymrar meg litt med GT, er at ein omtale her skildra det som bråkete. No var det rett nok eit overklokka kort, det blir sikkert betre på standardfrekvensen. Men eg vil i alle fall helst ha noko vesentleg meir stillegåande enn det kortet eg har no, som er svært bråkete når det må anstrenge seg litt (les: mot slutten av ei runde Civ4).

Når det gjeld prosessoren, lener eg mot Core 2 Duo E6850, sidan den gjer det ekstremt bra i testane på Toms Hardware, og er den som blir anbefalt av hardware.no. Der er vel ikkje altfor mange applikasjonar som brukar fire kjerner, og eg har ikkje so stort behov for å køyre fleire tunge applikasjonar samstundes. Det som er viktigast for meg er ytelse i spel som Gothic 3 og Civilization 4. Overklokking prøver eg stort sett å unngå.

Angåande straumforsyning, har eg no ei Hiper 580W, som eg er godt nøgd med. Den forrige straumforsyninga mi sleit med å levere stabil spenning, noko som førte til merkelege kræsj. Dersom 580W er nok, trur eg eg vil behalde den eg har.

Hovudkort og minne, der vil eg berre ha noko som fungerar bra...har ikkje tenkt å gjenta samme feilen som eg gjorde sist, ved å investere i eit dyrt hovudkort, som uansett vil ha utdarte grensesnitt for minne og prosessor neste gong eg vil oppgradere. Der er ein jungel av produkt å velge mellom, og sidan eg ikkje har tid eller vilje til å gjere masse undersøkelsar, lener eg mot det hovudkortet som var anbefalt av hardware.no. Reknar med det i det minste må vere brukbart. :)

Kay

Lenke til kommentar

Om du er opptatt av støy så ville jeg helt klart tatt et GTS-kort, ikke et GT. Eventuelt så kan du går for et av de nye ATI-kortene som også har en meget god kjøler, og som yter veldig godt for prisen.

Hva gjelder cpu så vil du bli meget godt fornøyd med en 6850, jeg er ikke i tvil.

Strømforsyningen din vil holde i massevis. Jeg har en overklokket E6600, et 8800 GTX, og jeg har en 500w Mist strømforsyning. Den holder koken som bare det!

Hva gjelder hovedkort så er det mye å velge mellom. Har sendt deg en pm i alle fall. Ellers vil nok også den som hw.no anbefaler gjøre jobben suverent det også.

Lenke til kommentar

Ok, då trur eg at eg har bestemt meg. Det blir nok det som står på handlelista mi, reknar med ytelseshoppet vil vere verdt dei 5000 kronene det kostar frå Netshop. Eg kjøpte meg nyleg eit Cooler Master Stacker 832, og har fått nokre kommentarar på at PC-en min ser heftig ut...det skal bli greit å få ein innmat som matchar førsteinntrykket. ;)

Takk igjen for alle svar og innspel! :)

Kay

Lenke til kommentar

Vel, eg har ikkje kjøpt noko enno, men det eg kom fram til var:

Asus P5N-E SLI

Club3D GeForce 8800 GTS 320 MB

Intel Core 2 Duo E6850

OCZ DDR2 PC2-6400 Platinum XTC Dual Channel 2GB (2x1024MB) KIT

Med frakt blir dette 5400-5500 frå Netshop, når eg ikkje tek nokon demovarer.

No vart dette litt meir enn eg først hadde planlagt, so det som gjenstår er å overbevise meg sjølv om at eg treng det. Eg skal derfor leite fram nokre spel og prøve å få dei til å hakke når eg kjem heim frå jobb i dag. :p

Kay

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...