raust Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 har en mazda 626 2,0 i gt gc og har problem me strømtilførsel!! rele kobler ikke strøm til pumpe! bensin pumpe er ok og går med direkte 12volt! releet i nerheten av insrumenpanel (gult) kobler ikke strøm videre!! er det noen som har gode tips?? på forhånd takk mvh.einar botnen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Bytt relè eller ta det sundt å rengjør. Evt mål om det kan være brudd i spolen. Det kommer strøm til relè forstår jeg? Lenke til kommentar
raust Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Bytt relè eller ta det sundt å rengjør. Evt mål om det kan være brudd i spolen. Det kommer strøm til relè forstår jeg? takker og bukker for svar!! når eg trykker på vippa går pumpa!! skal teste i mårra når solen er oppe! mvh.einar botnen ps. mitt arb er satelitt teknikk hvis du har spørsmål!!! e mail : [email protected] skype : raust.lhgs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå