Sameboe Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Fikk fiksa passordet, og MSN er vanlig. Takk for råd da. Endret 11. desember 2007 av Sameboe Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Det er ingen regel eller ordning som tilsier at tråder trenger å stenges når problemet er løst. Tver imot, det er en fordel å holde tråder åpne. På den måten kan andre brukere med lignende problemer bygge videre på tråden, istedenfor å starte en helt ny. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Ta og fjern linken da, moddis Hvorfor? Det står ikke trykk på link i emnetittel. Det er blitt forklart at dette er en mulig skadelig tjeneste. Men greit, jeg fjerner linken slik at de som, tenker handler først og tenker etterpå, slipper å drite seg ut. Ikke meningen å fornærme trådstarter her. Ikke alle som leser slikt. Og du ser jo at det er flere som ikke klarte å holde seg fra å trykke. Tidligere har det vært vanlig å fjerne skadelige/ulovlige linker her på forumet. Advarsel eller ikke, linken er skadelig. Blir litt slik: Gratis stæsj her! (men ikke trykk, det er ulovlig) (selv om jeg har speilvendt et par av bokstavene ) Endret 11. desember 2007 av cecolon Lenke til kommentar
Guggedal Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 "Ved bruk av denne tjenesten tillater brukeren Messenger-Tips å sende direktemeldinger til dine online kontakter og/eller midlertidig forandre nickname for å reklamere gratis for denne tjenesten." Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg antar dette er det samme som sirkulert rundt på min kontaktliste for ikke så lenge siden. Grunnen til at den ikke fnket i 5 minutter var nok at de logget inn på din konto og sendte samme link til alle kontaktene dine. Anyway, jeg synes det er utrolig at så mange går på dette. Til og med folk jeg kjenner som jeg aldri hadde trodde ville gjøre slikt, skriver gjerne inn brukernavn og passord på en helt ukjent side bare det står "Check who blocked you!11111oneonelol!", Og folk klager på virus... Trist.. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Passordet skal bare skriver ved tre anledninger, det er når du lager det, endrer det og når du logger inn. Elementærkunnskap, står klæsja med stor rødskrift over den første siden i min fiktive bok "Intarwebz phoar teh newbz" Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Den førstesiden burde være startside for alle newbz over hele verden. Og umulig å endre. Ikke at de hadde klart det likevel da Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 *trykke på link til en merkelig seende ut side* Du har vunnet premien!! Kjapp deg med å skrive inn all informasjon som trengs for å ta pengene dine!! Aiai!! Håper premien er skikkli fin *Kjappe seg å skrive inn kontonr, CCVC-kode og personnummer* Sorry for mange smileys, men det var for å vise hvilke alder de som blir lurt av sånt er i Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Sorry for mange smileys, men det var for å vise hvilke alder de som blir lurt av sånt er i Er ikke de fleste 75+ ? Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Sorry for mange smileys, men det var for å vise hvilke alder de som blir lurt av sånt er i Er ikke de fleste 75+ ? Stemmer det. Men mener også at fjortisser har en tendens til å klikke på dumme ting. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 De der vivitsor greiene har jeg aldri trodd på, bare piss. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 "Hey hey, please send me your VISA, Mastercard and Passport!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå