Giske Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 ok, jeg håper noen klarer å forklare meg hvordan dette går an. Jeg har lest mye om kompresjon over ISDN, men har aldri opplevd noe i nærheten av dette. :-? Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Tja.. Så vidt jeg vet er det umulig (?) å oppnå noe mer enn 8kb/s på isdn (enkelte unntak ved komprimering).. Så det der ser litt tvilsomt ut.. Sikker på at den 'måleren' der var riktig? Lenke til kommentar
Stian Blindheim Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 hehe . Det er jo den farten jeg har på min 640/128 linje, kanskje litt mer da, 70-90 :wink: Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Jeg har aldri opplevd mer enn 7,5kb/s på ISDN, skulle så gjerne hatt Bredbånd Lenke til kommentar
Giske Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 har testa med 7 forskjellige personer nå, alt fra isdn til 100mbit :/ får fra 40-70, men kun med denne filtypen. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Dette er et kjent fenomen, ikke bare med ISDN. Det skyldes at nedlastningen begynner før du velger sted å lagre. Når du ser at den har begynt viser farten feil fordi den beregner fart utifra tidspunktet når nedlastningsviduet kommer opp istedet for når den faktisk begynte (med en gang du trykket på linken). Om det er akkurat dette som skjer i ditt tilfelle vet jeg ikke. I tilfelle vil hastigheten stabilisere seg der den bør være etterhvert (om det skyldes det jeg nevnte). Lenke til kommentar
Giske Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 nei nei nei, laster jo med ftp! rart jeg ligger stabilt på 60 kB/s og tar tiden med stoppeklokke da Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Når jeg uploader store filer på ftp, går det ekstremt raskt til å være isdn. 50 kb/sec hele tiden. Lenke til kommentar
Giske Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 hvilke type filer er det da? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Det kan jo umulig være sant! Lenke til kommentar
Giske Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 et eksempel til: Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 mest sannsynlig så er det en filtype som kan komprimeres veldig... Lenke til kommentar
Giske Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 hadde forresten 50kB/s når jeg sendte til en annen på ISDN. Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Sorry.. ikke noe vettugt svar fra meg... leste ikke gjennom all postene skikkelig.. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Back in the gode gamle days of ISDN kom jeg over 100 kbps av og til med Dobbel ISDN :o Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Så lenge farta går nedover viser den feil. Jeg starta en download med isdn, hadde 350 kb sek. til slutt var jeg på 7.5 kb sek. Du skjønner vel at du egentlig ikke har hatt mer enn 7.5kb/sek? jaja, 1mbit sdsl nå da ^^ Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 (endret) 3 Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
ponke Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Hørt om softwarekomprimering eller? Vel, det er det som gjør det. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 hehe, er sikker på det... EA og Telenor har en kontrakt for og sende C&C Generals Replay filer:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå