Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

ødelagd ram brikke i aspire 7520g?


Anbefalte innlegg

har en Acer Aspire 7520g som har vert litt treig å varm i det siste. Mange her på forumet og andre steder sier skru av dekselet under, skru av vifta å støvsug driten. Det har eg gjort. Problemet mitt ble nå att etter eg hadde skrudd på dekselet igjen å start PCn kom det ikke noe skjerm. Eg måtte jo ta av dekselet igjen å se hva som var galt. Eg begynte å teste Rambrikkene. Fort fant eg ut att den ene rambrikka (1gb) var ødelagd. Uten den startet maskinen helt fint. Eg prøvde å bytte plass på brikkene også men hadde ikke noe med portene å gjøre. Har Forsikring på maskinen. Acer Advantage elns. Får eg dette på forsikringa? etter eg har åpna deksele osv? Aner ikke regler eg !:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man bør aldri støvsuge komponenter..

Det er nesten like ille som å skru data med ullsokker på seg.

 

Men jeg ville nok kontaktet forhandler eller leverandør og sjekka ut garantien.

Spørs vel mye på hvor mye du har løsnet på den.

 

som regel har man lov til å skru dem opp og bytte ram, nettverks kort, harddisk, cd/dvd-drev osv..

Lenke til kommentar

Støvsuget med lavest mulighet. 250 watt (om det er watt).. var ikke i maskinen med støvsugeren osv.. Følgte med att det heller ikke forsvant noe i maskinen. Ramen sitter også 20cm fra vifta. Eneste mulighet er att eg har kommet bort med skrujernet når eg åpna dekselet (noe eg tviler på).. Dekselet dekker hele maskinen. under dekselet finner du vifter, prosessor, ram trådløse sendere(internett og blåtann)..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...