iNeo Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hei. Jeg har ett Logitech Z-5500 anlegg, og jeg lurer på hvordan jeg skal plassere høytalerne. Slik jeg har det nå er det, 3 foran, 1 subforan, 2 bak. Midten på høytalerne peker på meg hele tiden. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 1 rett foran 2 på siden foran 2 bak og selvgølgelig subben foran Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Slik som jeg har det altså Tusen takk for svar. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Noko sånt som dette. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Noko sånt som dette. Glimrende. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Noko sånt som dette. Hmm.. Tror jeg må fikse litt på oppsettet hjemme, hvor mye har disse "gradene" å si egentlig? Må da finnes grenser på hvor stor innvirkning det kan ha Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Ikkje så veldig mykje, men du kan jo prøve å sjå om du merkar forskjell. Eg synest det er litt viktig at høgtaralane blir plassert riktig i forhold til kvarandre og sweet spot. Ser mange som finjusterer frontene og senter, men bakhøgtalarane blir plassert både høgt og lågt, gjerne bak ei gardin. Klart at surroundhøgtalarane ikkje er like viktige som resten, men det er kjekt å vite at ting er satt opp som det skal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå