Rot Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Holder på med en liten casemod der jeg skulle lime noen plater plexiglass sammen men så kom jeg til det problemet at ikke noe av det limet jeg hadde tilgjengelig satte seg fast Så hvis dere vet hvor man kan få tak i lim som fester seg i plexiglass hadde jeg vært glad for alle svar. Endret 11. desember 2007 av Rot Lenke til kommentar
Nietsroht Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 biltema og clas ohlson har det tipper jeg. eller emr fancy stedersom jernvarehandler... Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Epoxy-lim fungerer bra. Det er iallfall min erfaring Endret: Om det er mulig, kan du pusse flatene hvor limet skal med sandpapir, for å få best mulig feste. Goscinny Endret 23. desember 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Endret: Om det er mulig, kan du pusse flatene hvor limet skal med sandpapir, for å få best mulig feste. Jeg skrev akkurat det, så så jeg at du hadde skrevet det før. Man bør også la det tørke for lenge enn for kort. Ingenting er kjedeligere enn at platene glir fra hverandre. Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 litt vanskelig å få tak i, men kloroform ska vistnok være rett type lim for plexi. Trur du må søke politiet om å få kjøpt dette...... (egentlig umulig å få tak i mao) Lenke til kommentar
crazycooler Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Hvis du klipper/skjærer opp noen biter plexi,som du legger i tynner,i et glass som du tildekker noen dager,så disse løser seg opp,(rør gjerne rundt etter noen dager),har du perfekt lim til plexiglass,som blir samme farge som det eventuelle plexiglasset du har. Du må porsjonere så du får en fast flytende konsistens!!! Endret 23. januar 2008 av crazycooler Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Og dette har du prøvd? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Utrolig. Det må jeg prøve en gang. Hvilken type tynner brukte du? Lenke til kommentar
crazycooler Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 En liten link her: http://guides.pcapex.com/modding/diy_acrylic_cement.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå