Gå til innhold

Ny Xbox360 - Rødt lys rundt på-knapp [løst]

kotox

Anbefalte innlegg

ha i dag kjøpt en ny xbox 360 premium.....

Når alt er koblet til og jeg trykker PÅ lyser den grønt, og rundt PÅ knappen blinker det rødt...

Kan noen si meg hva som kan være feil da? Evventuelt hva jeg kan prøve?

Takk :)

Endret av fredrik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor mange røde lys er det? 2, 3 eller 4?

Alle 4 blinker

leste dette er det enkleste å fikse, at det er kablene. men syns jeg har presst de ganske mye inn jeg nå, hmmm...skal si klikk stod det, men hører ikke noe klikk.....

Lenke til kommentar

Et lite søk på google så fant jeg dette.

Årsak

Dette skjer hvis det oppstår en maskinvarefeil på Xbox 360-konsollen.

Ting Som Kan Prøves

1. Slå av konsollen, koble fra og til igjen alle kabler, og slå på konsollen igjen.

2. Hvis en Xbox-harddisk er koblet til konsollen, slår du av konsollen og fjerner harddisken. Slå på konsollen og test den for feil. Hvis feilen ikke oppstår på nytt, slår du av konsollen og kobler til harddisken igjen. Alternativ testing med harddisken tilkoblet og fjernet for å se om feilen bare oppstår mens harddisken er tilkoblet. Hvis du vil ha mer informasjon om den alfanumeriske feilmeldingen E67, klikker du følgende artikkelnummer for å vise artikkelen i Microsoft Knowledge Base:

917874 Xbox 360: En rød lampe blinker på Ring of Light og du mottar feilmelding E67

3. Hvis en Xbox-minneenhet er plugget inn på konsollen, slår du av konsollen og fjerner minneenheten. Slå på konsollen igjen og test den for feil. Hvis feilen ikke oppstår på nytt, slår du av konsollen og setter inn minnebrikken igjen. Test vekselvis med minneenheten inne og fjernet for å se om feilen bare oppstår mens minneenheten sitter i.

4. Kontakt kundeservice for Xbox hvis du fortsatt opplever dette problemet.

Obs! Hvis agenten ikke kan hjelpe deg med å løse dette problemet, må du returnere konsollen til Microsoft for reparasjon.

Lenke til kommentar
Hvis du ikke har en svært gammel tv er det kun Xboxen som er stilt til 50hz. Gå på settings, display og velg 60 hz der :)

har ikke en veldig gammel tv nei, max 4 år...philips...

hvordan går jeg i menyen på xbox 360'n da?

Må jeg da endre dette hver gang jeg spiller et PAL-60 eller PAL-50 spill?

Lenke til kommentar
gå til sliden som er lengst til høyre, display settings og skift til pal-60. Du kan la den stå på pal-60, trenger ikke bytte frem og tilbake.

ok, funker fett nå!

tusen takk for hjelp til alle :D

er så utrolig fett og se folk få få skikkelighjelp!

Hvem faan er gud, jeg tilber Gamer.no!

Lenke til kommentar
gå til sliden som er lengst til høyre, display settings og skift til pal-60. Du kan la den stå på pal-60, trenger ikke bytte frem og tilbake.

ok, funker fett nå!

tusen takk for hjelp til alle :D

er så utrolig fett og se folk få få skikkelighjelp!

Hvem faan er gud, jeg tilber Gamer.no!

:!:

Sorry folks, bare måtte :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...