henky Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) vil si at spillet er meget bra om du liker fastpace-fps. som sagt tidligere så kan det ikke måle seg med det gamle UT, men er uansett verdt det. for min del fikk jeg det ratis, da jeg forhåndsbestilte på vgp, og fikk det rundt jul(sikkert mye styr på lageret deres) + at jeg fikk to andre spill samtidig, så har ikke rukket å spille det så mye. men en ting er sikkert, spill campaign alene, før du hopper på online. da får du grei innførelse i spillet, trening og litt av bakgrunnen til alt ++. om du gjør det omvendt vil du bli skuffet:D vil uansett gi det kanskje 4/5. kommer ikke helt opp under originale UT Endret 5. februar 2008 av henky Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 PS3fanboy hadde nylig en nyhet om at spillet kom ut i Europa 22. februar. Vel, Elkjøp og spaceworld sa nå 14. februar. Pluss redaktør i spillmagainet. Satser på det.. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Men er det noen her som kan gi meg en annmeldelse (deres mening) av spillet? Deres personlige mening med positive og negative ting, pluss en karakter gjerne. Er i tvil om jeg skal kjøpe det den 14. februar.. http://www.an.no/kultur/spill/article3295145.ece En anmeldelse jeg selv har skrevet. Da er det mest PS3 versjonen jeg har testet Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Men er det noen her som kan gi meg en annmeldelse (deres mening) av spillet? Deres personlige mening med positive og negative ting, pluss en karakter gjerne. Er i tvil om jeg skal kjøpe det den 14. februar.. http://www.an.no/kultur/spill/article3295145.ece En anmeldelse jeg selv har skrevet. Da er det mest PS3 versjonen jeg har testet Deilig annmeldelse det, TAKK! Lenke til kommentar
Candey Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Sorry for off topic men hvor mye kunne jeg fått for spillet på QXL? Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Sorry for off topic men hvor mye kunne jeg fått for spillet på QXL? Skulle ikke tro det var så vanskelig å finne ved hjelp av kelkoo eller google? Ok, da. Finner det ikke jeg heller.. :!: Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Sorry for off topic men hvor mye kunne jeg fått for spillet på QXL? Skulle ikke tro det var så vanskelig å finne ved hjelp av kelkoo eller google? Ok, da. Finner det ikke jeg heller.. :!: Haha, hva med å bare gå inn på QXL sin side og søke etter Unreal Tournament 3? Da får du jo opp fasiten... Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Sorry for off topic men hvor mye kunne jeg fått for spillet på QXL? Skulle ikke tro det var så vanskelig å finne ved hjelp av kelkoo eller google? Ok, da. Finner det ikke jeg heller.. :!: Haha, hva med å bare gå inn på QXL sin side og søke etter Unreal Tournament 3? Da får du jo opp fasiten... Jeg er ikke alltid så smart at det gjør noe.. Da er det syv dager til UT3 slippes til PS3!!!!!!! Sorry for off topic men hvor mye kunne jeg fått for spillet på QXL? Skulle ikke tro det var så vanskelig å finne ved hjelp av kelkoo eller google? Ok, da. Finner det ikke jeg heller.. :!: Haha, hva med å bare gå inn på QXL sin side og søke etter Unreal Tournament 3? Da får du jo opp fasiten... Jeg er ikke alltid så smart at det gjør noe.. Da er det syv dager til UT3 slippes til PS3!!!!!!! Sorry for off topic men hvor mye kunne jeg fått for spillet på QXL? Skulle ikke tro det var så vanskelig å finne ved hjelp av kelkoo eller google? Ok, da. Finner det ikke jeg heller.. :!: Haha, hva med å bare gå inn på QXL sin side og søke etter Unreal Tournament 3? Da får du jo opp fasiten... Jeg er ikke alltid så smart at det gjør noe.. Da er det syv dager til UT3 slippes til PS3!!!!!!! Lenke til kommentar
henky Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Trukke du får så mye for et importert eksemplar av UT 3 7 dager før release her til lands. Mindre om det er åpnet. Btw, reduser forrige post littegranne? Lenke til kommentar
master_al Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Sorry for off topic men hvor mye kunne jeg fått for spillet på QXL? Skulle ikke tro det var så vanskelig å finne ved hjelp av kelkoo eller google? Ok, da. Finner det ikke jeg heller.. :!: Haha, hva med å bare gå inn på QXL sin side og søke etter Unreal Tournament 3? Da får du jo opp fasiten... Jeg er ikke alltid så smart at det gjør noe.. Da er det syv dager til UT3 slippes til PS3!!!!!!! Sorry for off topic men hvor mye kunne jeg fått for spillet på QXL? Skulle ikke tro det var så vanskelig å finne ved hjelp av kelkoo eller google? Ok, da. Finner det ikke jeg heller.. :!: Haha, hva med å bare gå inn på QXL sin side og søke etter Unreal Tournament 3? Da får du jo opp fasiten... Jeg er ikke alltid så smart at det gjør noe.. Da er det syv dager til UT3 slippes til PS3!!!!!!! Sorry for off topic men hvor mye kunne jeg fått for spillet på QXL? Skulle ikke tro det var så vanskelig å finne ved hjelp av kelkoo eller google? Ok, da. Finner det ikke jeg heller.. :!: Haha, hva med å bare gå inn på QXL sin side og søke etter Unreal Tournament 3? Da får du jo opp fasiten... Jeg er ikke alltid så smart at det gjør noe.. Da er det syv dager til UT3 slippes til PS3!!!!!!! Hehe, er så godt å ha hatt det i nesten to måneder Var verdt det for den lave prisen og så tidlig Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Virker det bra med mus og tastatur? Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 kommer ikke inn på vgp nettsiden jeg nå. mye koster dette spillet i norske kroner fra vgp nå?(Inkludert porto) Lenke til kommentar
henky Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 1. Ja det funker bra med mus/tastatur. Du mister autoaim-finessen, når du tar i bruk dette, men det er verdt det. 2. Om det koster omlag 70$, kommer det i tilleg ca 7$ i porto, hvilket er omlag 430 kroner. Vel verdt det. Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Oysann! Sorry den lange posten. Internetten var litt treig, så jeg trykket på "send" flere ganger.. Ser du har hatt det lenge (Og er storfornøyd?).. Jeg liker å kjøpe det i butikken jeg. Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hmmm.. Mulig det kommer ut 22. feb istedenfor 14. deb til PS3. Vet noen av dere? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Hmmm.. Mulig det kommer ut 22. feb istedenfor 14. deb til PS3. Vet noen av dere? Som jeg sa til deg tidligere kommer det den 22! Gamer.no er enig med meg. Endret 13. februar 2008 av qweac Lenke til kommentar
Candey Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Veldig rart jeg var på EB games i Sverige da for å levere inn mitt US UT3 spill. Men de kunne ikke ta det inn før til torsdag siden det var da de fikk det inn selv. Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Veldig rart jeg var på EB games i Sverige da for å levere inn mitt US UT3 spill. Men de kunne ikke ta det inn før til torsdag siden det var da de fikk det inn selv. Hehe, satser på at det er i dag da.. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Var innom Platekompaniet for å sjekke om de hadde spillet inne. Var ingen UT3 inne hos de, ifølge ho som var i kassa så kommer spillet neste fredag (22/2). Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Var innom Platekompaniet for å sjekke om de hadde spillet inne. Var ingen UT3 inne hos de, ifølge ho som var i kassa så kommer spillet neste fredag (22/2). Argh! Skal sjekke hos elkjøp i morgen, men tviler.. Har vinterferie nå, så det hadde jo vært så perfekt!! Enigma123, hvordan er prisene hos platekompaniet? Vanlige 600 kr for nye spill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå