Erlendz Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Kan dere som har importert dette bare spille mot folk fra USA eller kan dere også spille mot folk på europeiske servere når det blir utgitt her? Tekken på PSN er slik at siden jeg kjøpte det via min USA konto, så kan jeg ikke spille online mot folk som har kjøpt på EU. Hvis det ikke er slik på UT tror jeg at jeg kommer til å bestille det snart. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Kan dere som har importert dette bare spille mot folk fra USA eller kan dere også spille mot folk på europeiske servere når det blir utgitt her? Tekken på PSN er slik at siden jeg kjøpte det via min USA konto, så kan jeg ikke spille online mot folk som har kjøpt på EU. Hvis det ikke er slik på UT tror jeg at jeg kommer til å bestille det snart. Dette har jeg nok svart på før Ja du kan spille på europeiske servere viss du finner noen da Viss pingen er over 200 så orker jeg ikke prøve UT 3 på nettet engang, da går det ca 2 sek før du treffer motstanderen din Men jeg pleier å sette opp servere, men ikke alltid og heller ikke hver dag Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kan dere som har importert dette bare spille mot folk fra USA eller kan dere også spille mot folk på europeiske servere når det blir utgitt her? Tekken på PSN er slik at siden jeg kjøpte det via min USA konto, så kan jeg ikke spille online mot folk som har kjøpt på EU. Hvis det ikke er slik på UT tror jeg at jeg kommer til å bestille det snart. Dette har jeg nok svart på før Ja du kan spille på europeiske servere viss du finner noen da Viss pingen er over 200 så orker jeg ikke prøve UT 3 på nettet engang, da går det ca 2 sek før du treffer motstanderen din Men jeg pleier å sette opp servere, men ikke alltid og heller ikke hver dag Okei, takk, men vil det at man kan spille på europeiske servere si at man også kan spille mot folk som har Europa versjonen av spillet når den kommer? Lenke til kommentar
henky Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ja, har fått med meg at det skal funke. Men vil gjerne høre fra noen som har testet hvordan det fungerer i praksis... kjøpte mus og tastatur kun for å bruke til ut3, og det funker fett. merker at jeg må ha blåtannsenderen nesten helt oppi muset og tastaturet for at det skal gå fort nok. eneste forskjellen er at du mister autoaim-featuren. men siden mus er sykt mye bedre å sikte med enn sticka på kontrolleren veier det etter min mening lett opp for det. litt vanskelig å finne ut av alle knappene på tastaturet, ettersom du ikke får noe innledning i dette. og eneste som står om bruk av mus+kb er at det kun funker ingame, og man må manøvrere menyene med kontrolleren. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Bestilte ut3 fra vgp for to dager siden. Hvordan kan jeg spore pakken på vei hit? Lenke til kommentar
henky Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 vet ikke om du kan når du ikke får noe pakkenummer. men til de som lurer på hva som er historien i ut3 så er det vel kun det at han "hovedpersonen" har vært med i en masakre, og vil ta hevn på necris. og så må han og gjengen gå gjennom masse andre grupper for å få ressursjer osv. rimelig tynn, men skjelelig grunn til å sloss:P Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 kjøpte mus og tastatur kun for å bruke til ut3, og det funker fett. merker at jeg må ha blåtannsenderen nesten helt oppi muset og tastaturet for at det skal gå fort nok. eneste forskjellen er at du mister autoaim-featuren. men siden mus er sykt mye bedre å sikte med enn sticka på kontrolleren veier det etter min mening lett opp for det. litt vanskelig å finne ut av alle knappene på tastaturet, ettersom du ikke får noe innledning i dette. og eneste som står om bruk av mus+kb er at det kun funker ingame, og man må manøvrere menyene med kontrolleren. ok, Takker så mye for rapport! Lenke til kommentar
master_al Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Fått spilt mye forskjellige mods, maps og den kule modusen elimination. En av modsene heter action cam hvor du få spille 3 person, slik at det ligner enda mere på GeOW Endret 12. januar 2008 av master_al Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Dilemma.. Har pc som kan drive det helt greit, og ps3, 42tommer og surround... Redd for at jeg blir litt skuffet viss jeg kjøper det til ps3 pga grafikk og hastighet. luksusproblem! Endret 12. januar 2008 av The_Free_Man Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Dilemma.. Har pc som kan drive det helt greit, og ps3, 42tommer og surround...Redd for at jeg blir litt skuffet viss jeg kjøper det til ps3 pga grafikk og hastighet. luksusproblem! Eg kan sei med EN gang at du ikkje vil bli skuffa !!!! Lenke til kommentar
kaken Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Er det bare meg eller er det veldig få som spiller dette spillet? Hver gang jeg spiller online finner jeg ikke flere enn 10-15 kamper på det meste. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hvordan er feelingen og stemningen i spillet? Kan det matche opp til gode gamle UT back in the days? Faen at de somler så jævlig med 360 release... Lenke til kommentar
kaken Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hvis du sikter til UT 2004 så kan jeg trygt si at det er ganske likt. Har ikke hatt noen store skuffelser enda, bortsett fra fåtallet av spillere online. For å svare på spørsmålet ditt; ja. (mener jeg) Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Sikter selvfølgelig til orginale UT. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 I så fall; nei det synes ikke jeg. Er en annen feel å spille det på ps3... Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Release i Norge er 14. februar! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Release i Norge er 14. februar! Nice! Har du en kilde på det? Siden det kommer så tett opp mot DMC4 vet jeg ikke helt om jeg skal kjøpe det. Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Release i Norge er 14. februar! Nice! Har du en kilde på det? Siden det kommer så tett opp mot DMC4 vet jeg ikke helt om jeg skal kjøpe det. Jeg sjekket elkjøp og spaceworld her om dagen. I begge butikkene sa de at release i Norge er 14. februar. Jeg sjekker ofte innom www.spillmagasinet.no. Nederst på siden fant jeg navnet og mailen til en Lars Wærstad. For å være helt sikker sendte jeg mail til han og spurte når spillet kom ut til PS3. Han svarte at det kom den 14. februar til konsoller, og hvis man sjekket siden rundt den datoen ville det komme en egen annmeldelse til PS3 av UT3 (Er allerede en annmeldelse om spillet til PC.) Har dessverre ikke link, men siden både butikkene og Lars fortalte det samme så forholder jeg meg til det. Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Men er det noen her som kan gi meg en annmeldelse (deres mening) av spillet? Deres personlige mening med positive og negative ting, pluss en karakter gjerne. Er i tvil om jeg skal kjøpe det den 14. februar.. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 PS3fanboy hadde nylig en nyhet om at spillet kom ut i Europa 22. februar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå