kake111 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Dere som vil spille online, legg meg til.. PSN: Memoen Spiller med deg as we speak Lenke til kommentar
master_al Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Dere som vil spille online, legg meg til.. PSN: Memoen Spiller med deg as we speak Vet det Men jo flere jo bedre Uansett..har bare 2 som spiller det på lista mi...trenger flere.. Skulle hatt en gamer.no game Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Ja, det må komme litt flere UT3 spillere fra noreg.... hadde vore dritt fett Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Det kommer seg vel når spillet faktisk kommer ut i Norge. Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 hehe jah... Men skjønner ikke at folk importerer. Mye billigere Lenke til kommentar
master_al Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 hehe jah... Men skjønner ikke at folk importerer. Mye billigere Og så får man det mye fortere enn å vente på den europeiske utgaven Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 hehe jah... Men skjønner ikke at folk importerer. Mye billigere Og så får man det mye fortere enn å vente på den europeiske utgaven hehe jah har vell importert meste parten av spillene mine... Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg skal nok starte med spillet i helga. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Jeg skal nok starte med spillet i helga. Flott det er helt utrolig kult, spilte i går kveld sammen med kake111 på campaign. Og det var kjempe morsomt å spille med en fra norge også. Endret 5. januar 2008 av master_al Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Spillte med SirKratoS i dag... kjempe morsomt ! Endret 5. januar 2008 av kake111 Lenke til kommentar
4MB Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Når er det Europa release på dette egentlig? Vurderer å bestille fra VGP. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Når er det Europa release på dette egentlig? Vurderer å bestille fra VGP. Vil tippe februar engang:o virker mest sannsynlig Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Spillte med SirKratoS i dag... kjempe morsomt ! Det er broren min det Bare til å adde meg på psn så er jeg gjerne med å spiller UT3 PSN ID Toman85 Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg spiller campainen på UT3. Men det er jo bare forskjellige missions, som om det er en slags "warmup" til online delen. Er det bare sånn i campainen? Er det ingen ordentlig story? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg spiller campainen på UT3. Men det er jo bare forskjellige missions, som om det er en slags "warmup" til online delen. Er det bare sånn i campainen? Er det ingen ordentlig story? Tror ikke det nei, men jeg liker det da, vil ikke bli knust av nerder på nettet enda Men liker best COD4 på nette, jeg eier sykt der Lenke til kommentar
Dec Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Blir man "låst" opp imot US-servere hvis man importerer spillet fra US? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Blir man "låst" opp imot US-servere hvis man importerer spillet fra US? Nei jeg har spilt på en server som ble satt opp en fra UK, så ikke være redd for det nei! Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 hmm.. er det fortsatt ingen som har forsøkt å spille med tastatur og mus og kan si noe om hvordan det funker? Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 det skal funke, har ikke testa det sjøl enda, men det er mange servere der dem spiller med Mus og tastatur Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ja, har fått med meg at det skal funke. Men vil gjerne høre fra noen som har testet hvordan det fungerer i praksis... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå