master_al Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Merry Jul til deg da:D Merry jul til deg åsså Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Ble ikke no UT3 på meg på julaften heller, oh well, får satse på at det er her på torsdag. Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Fortsatt ingenting idag heller.. Ble sendt 11. desember, dette tar merkelig lang tid, selv med jul tatt i betraktning... 18 dager fra VGP.... Endret 29. desember 2007 av CavemaNz Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Samme her, mitt eksemplar ble sendt 12 desember, og fortsatt ikke noe spill i kassa. Synd, for de har som regel fet service! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg fikk mitt 5 dager etter det ble sendt:p og mitt ble sendt 12.des, sitter paa ipod touch aa skriver Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Mitt ble sendt 26.desember. Håper jeg får det snart. Men tror nok dere andre får det før meg. Men er jo posten sin skyld. Lenke til kommentar
kaken Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Når kommer spillet til norge? Hvor kan/burde jeg bestille det fra? Endret 29. desember 2007 av kaken Lenke til kommentar
master_al Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Når kommer spillet til norge? Hvor kan/burde jeg bestille det fra? Fortsatt ukjent når det kommer, men tipper i Februar/Mars. Hvis du vil bestille det fra en europeisk nettbutikk, anbefaler jeg Cdon.no, playx.no eller zailor.no osv. Hvis du vil importere fra USA kjøper du bare fra VGP.CA,, så slipper du å vente Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Spurte før i tråden men fikk ikke noen svar: Hvordan er pingen generelt for nettspilling mot USA?Funker det eller er det ikke spillbart? Kan man spille med folk fra Europa med am. versjon av spillet? Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Spurte før i tråden men fikk ikke noen svar: Hvordan er pingen generelt for nettspilling mot USA?Funker det eller er det ikke spillbart? Kan man spille med folk fra Europa med am. versjon av spillet? dette lurer jeg på også.......håper det ikke er samme opplegget som med motorstorm. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Er det kommet ut i europa enda da? Har spilt litt online, men det har vært jul så har ikke fått spilt så mye, men det er noen servere som ikke har bra ping, andre som har ddet. Funket bra den jeg spilte på, om den var i USA eller i Europa vet jeg ikke. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Nei det har ikke kommet ut i Europa. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg fikk mitt i dag! Bestilte: 26. desember 2007 Sendt: 27 desember 2007 Mottat: 3 Januar 2008. Er det fortsatt noen som ikke har fått det? :O Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Eg fikk mitt i går sammen med DH3... Bestilte: 26 Des Sendt: 28 Des Mottat: 2 Jan Er på jobb i bergen nå så eg har ikkje opnet spillet enda Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Fikk VF5 i stedet for må vente på replacement. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Noen som vet hvordan det ligger an med å joine PC servere? Får det absolutt ikke til å fungere. Ei adde friends. Blir furstrert her! Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg ble litt skuffet over styringa med kontroller. Å se til sidene/oppned og slikt virker ganske hakkete når man er vant med CoD4, er det noe innstillinger jeg har oversett? Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg ble litt skuffet over styringa med kontroller. Å se til sidene/oppned og slikt virker ganske hakkete når man er vant med CoD4, er det noe innstillinger jeg har oversett? Syns det flyter smoth eg har riktignok bare spillt i 5 min da Lenke til kommentar
krillee Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 haha oppdaget noe kult (i pc versjonen) jeg brukte noe sveve fartøy, og så lettet jeg og landet rett oppå en fyr, så ropte dark voicen: Pancake! Lenke til kommentar
master_al Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Dere som vil spille online, legg meg til.. PSN: Memoen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå