Nimrad Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Når kommer/kom dette ut i Norge? Hvis du hadde søkt litt i tråden (ctrl+f) hadde du funnet dette: Vil tro jeg kjøper dette, men når kommer det ut i norge? Januar eller? Kansje, men jeg tror februar siden spillet skal oversettes og sånn... Vil tro jeg kjøper dette, men når kommer det ut i norge? Januar eller? spaceworld sa etter jul. så ingen grunn til å ikke bestille på vgp feks, har lagt inn preorder, men vet ikke om jeg skal bruke pengene på det før jul:S Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Når kommer/kom dette ut i Norge? Hvis du hadde søkt litt i tråden (ctrl+f) hadde du funnet dette: Vil tro jeg kjøper dette, men når kommer det ut i norge? Januar eller? Kansje, men jeg tror februar siden spillet skal oversettes og sånn... Vil tro jeg kjøper dette, men når kommer det ut i norge? Januar eller? spaceworld sa etter jul. så ingen grunn til å ikke bestille på vgp feks, har lagt inn preorder, men vet ikke om jeg skal bruke pengene på det før jul:S Tenkte mer på en bestemt dato jeg da. Og ikke ca når en i kassen på spaceworld tror det kommer. Endret 17. desember 2007 av qweac Lenke til kommentar
master_al Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Fikk det ikke idag heller, irriterende. Har sikkert noe med at jeg bor i Bodø, som er mye lengre enn for de som bor i Oslo Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Førsteinntrykket mitt av UT III er foreløpig ekstremt bra! Grafikken er noe av de flotteste jeg har sett, og det er faktisk hakket over f.eks GEOW. Banene er passe store og fantastisk godt designet! Våpnene er som alltid morsomme å bruke og har fått seg en herlig grafisk overhaling! Botene er faktisk veldig smarte, og er i stand til å "kick some ass"! Har ikke spilt noe på singelplayeren eller på internett, men de timene jeg spilte mot botene, lover veldig godt! Tror ikke jeg blir lei dette spillet med det første! Et soleklart valg til PS3 dersom du liker sjangeren! Endret 18. desember 2007 av SirKenneth16 Lenke til kommentar
Cyborg Tuxedo Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Fekk nett spelet, ufattelig gøy, gameplay er som forventet. UT på sitt beste. Grafikken er strålende, og de nye kjøretøyene er rågøy! Eneste problemet er at det ikkje er så mange servere som har grei ping, men siden spillet enno ikkje er komme i europa er det forståelig Lenke til kommentar
henky Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 fikk det i går. utrolig kult, dog jeg har ikke rukket å spille mye siden jeg fikk hl2 samtidig. og for de som lurer på når det kommer til norge.. bestille fra utlandet istede, da slipper du unna med 400+ istede for 600. og su får det kanskje før jul/i jula, istede for i februar. anbefales! lengta etter dette siden jeg så det kom på ps3 Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Mitt ble sendt fra vgp nu.. krysser armer og bein for at det kommer fredag eller lørdag Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 http://ps3.gamezone.com/gamesell/p26384.htm http://www.gamerankings.com/htmlpages2/928371.asp får videre sjekking av anmeldelser Ganske bra karakter vil jeg si, fikk faktisk 0.3 bedre enn pcversjonen Har alltid likt Unreal Tournament spillene, og kommer garantert til å like dette... Kansje jeg blir den første Unreal Tournament III eieren av spillet til PS3 Heldigvis så har VGP sendt spillet til meg, så nå venter jeg på det spillet i spenning, håper det kommer før jul! Skal dere ha spillet? Spillet virket morsomt ut i fra demoen. Blir nok kjøpt inn, vet ikke hvilken platform dog.. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Mitt ble sendt den 10/12, men jeg har fortsatt ikke mottat det. Latterlig at jeg må vente så lenge Noen andre som ikke har fått enda fra VGP? Endret 19. desember 2007 av master_al Lenke til kommentar
alex4nder Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Mitt ble sendt den 10/12, men jeg har fortsatt ikke mottat det. Latterlig at jeg må vente så lenge Noen andre som ikke har fått enda fra VGP? Har ikke sjekket posten i dag, men det hadde ikke kommet noe i går. Ble sendt samme dag som for deg. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Mitt ble sendt den 10/12, men jeg har fortsatt ikke mottat det. Latterlig at jeg må vente så lenge Noen andre som ikke har fått enda fra VGP? Har ikke sjekket posten i dag, men det hadde ikke kommet noe i går. Ble sendt samme dag som for deg. Ihvertfall bra noen ikke har fått det, slik at jeg vet det ikke er noe feil Endret 19. desember 2007 av master_al Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Bra jeg har det Bor ca 10 timer fra Oslo med bil Bare si ifra når du får det da.. Håper du får det før jul, spillet er så heftigt!! Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Noen som har testa online? I så fall er det mange som spiller? Hvordan er latency? Kan man spille på europeiske servere med amerikansk-kjøpt spill? Lenke til kommentar
master_al Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Noen som har testa online? I så fall er det mange som spiller? Hvordan er latency? Kan man spille på europeiske servere med amerikansk-kjøpt spill? En tidligere i tråden som skrev: Eneste problemet er at det ikkje er så mange servere som har grei ping, men siden spillet enno ikkje er komme i europa er det forståelig Endret 19. desember 2007 av master_al Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg leste det, men tenkte om det var flere som hadde testa det Lenke til kommentar
master_al Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg leste det, men tenkte om det var flere som hadde testa det Oia da så...gleder meg til å se om det er kommet idag Plz si at jeg får det idag Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Håper jeg også får det, VGP har som ofte kjapp leveranse, så ikke snakk om at jeg venter til etter jul Skal ha dette spillet NU! Lenke til kommentar
master_al Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Håper jeg også får det, VGP har som ofte kjapp leveranse, så ikke snakk om at jeg venter til etter jul Skal ha dette spillet NU! Fikk det ikke idag heller Herregud hater å måtte vente... Lenke til kommentar
master_al Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Håper jeg også får det, VGP har som ofte kjapp leveranse, så ikke snakk om at jeg venter til etter jul Skal ha dette spillet NU! Fikk du det idag? Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 skal prøve med møss og tastatur senere idag tenker jeg Ja? Hvordan gikk dette??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå