Gå til innhold

Unreal Tournament III inntrykk og tips!

Bruker-104685

Anbefalte innlegg

Når kommer/kom dette ut i Norge?

Hvis du hadde søkt litt i tråden (ctrl+f) hadde du funnet dette:

Vil tro jeg kjøper dette, men når kommer det ut i norge? Januar eller?

Kansje, men jeg tror februar siden spillet skal oversettes og sånn...

spaceworld sa etter jul. så ingen grunn til å ikke bestille på vgp feks, har lagt inn preorder, men vet ikke om jeg skal bruke pengene på det før jul:S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når kommer/kom dette ut i Norge?

Hvis du hadde søkt litt i tråden (ctrl+f) hadde du funnet dette:

Kansje, men jeg tror februar siden spillet skal oversettes og sånn...

spaceworld sa etter jul. så ingen grunn til å ikke bestille på vgp feks, har lagt inn preorder, men vet ikke om jeg skal bruke pengene på det før jul:S

Tenkte mer på en bestemt dato jeg da. Og ikke ca når en i kassen på spaceworld tror det kommer.

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Førsteinntrykket mitt av UT III er foreløpig ekstremt bra! Grafikken er noe av de flotteste jeg har sett, og det er faktisk hakket over f.eks GEOW. Banene er passe store og fantastisk godt designet! Våpnene er som alltid morsomme å bruke og har fått seg en herlig grafisk overhaling!

Botene er faktisk veldig smarte, og er i stand til å "kick some ass"! Har ikke spilt noe på singelplayeren eller på internett, men de timene jeg spilte mot botene, lover veldig godt! Tror ikke jeg blir lei dette spillet med det første! Et soleklart valg til PS3 dersom du liker sjangeren!

Endret av SirKenneth16
Lenke til kommentar

fikk det i går. utrolig kult, dog jeg har ikke rukket å spille mye siden jeg fikk hl2 samtidig. og for de som lurer på når det kommer til norge.. bestille fra utlandet istede, da slipper du unna med 400+ istede for 600. og su får det kanskje før jul/i jula, istede for i februar. anbefales! lengta etter dette siden jeg så det kom på ps3 :love:

Lenke til kommentar
http://ps3.gamezone.com/gamesell/p26384.htm

http://www.gamerankings.com/htmlpages2/928371.asp får videre sjekking av anmeldelser

Ganske bra karakter vil jeg si, fikk faktisk 0.3 bedre enn pcversjonen :p

Har alltid likt Unreal Tournament spillene, og kommer garantert til å like dette...

Kansje jeg blir den første Unreal Tournament III eieren av spillet til PS3 :p

Heldigvis så har VGP sendt spillet til meg, så nå venter jeg på det spillet i spenning, håper det kommer før jul!

Skal dere ha spillet?

Spillet virket morsomt ut i fra demoen. Blir nok kjøpt inn, vet ikke hvilken platform dog..

Lenke til kommentar
Mitt ble sendt den 10/12, men jeg har fortsatt ikke mottat det. Latterlig at jeg må vente så lenge :(

Noen andre som ikke har fått enda fra VGP?

Har ikke sjekket posten i dag, men det hadde ikke kommet noe i går. Ble sendt samme dag som for deg.

Ihvertfall bra noen ikke har fått det, slik at jeg vet det ikke er noe feil :)

Endret av master_al
Lenke til kommentar
Noen som har testa online? I så fall er det mange som spiller? Hvordan er latency? Kan man spille på europeiske servere med amerikansk-kjøpt spill?

En tidligere i tråden som skrev:

Eneste problemet er at det ikkje er så mange servere som har grei ping, men siden spillet enno ikkje er komme i europa er det forståelig

Endret av master_al
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...