master_al Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Spillet ble sendt igår, så har det på Lørdag eller Mandag tipper jeg. Bruker å ta rundt 6 dager. Gleder meg virkelig Pleier det å gå så fort? hvor bor du hen da? jeg bor 1 time fra Stavanger , håper uansett jeg får det før jul!!! Ja de gangene jeg bare har bestillt ett spill alene, da bruker det å ta ca. seks dager tilsammen. F.eks da jeg kjøpte Oblivion GOTY på PS3 der tok det seks dager Jeg bor forresten i Bodø Endret 12. desember 2007 av master_al Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Ein karakter på PC og konsoll kan vel ikkje samanliknast? Spela er kanskje i utgangspunktet like, men FPS på PC er ørten ganger betre enn konsoll. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hva er det du sikter til? I førsteposten er det jo anmeldelser av ps3 versjonen. Dessuten har man mulighet til å spille med tastatur og mus så jeg ser ikke helt hvordan dette ikke kan bli bedre enn på pc (stor tv, surround, sofa) Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Ein karakter på PC og konsoll kan vel ikkje samanliknast? Spela er kanskje i utgangspunktet like, men FPS på PC er ørten ganger betre enn konsoll. I dette tilfellet skal det vistnok faktisk være ganske god grunn til å sammenligne dem. Og med samme muligheter på begge platformer, så vinner nok uansett konsoll pga alle fordelene som kommer med at alle sitter med samme "software" og hardware. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Sant det, har ikkje vant meg til at konsoll og PC i praksis er same sak for tida. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Sammenligningsvideoer av UT3, PS3 vs. PC. http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=177394 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Spillet ble sendt igår, så har det på Lørdag eller Mandag tipper jeg. Bruker å ta rundt 6 dager. Gleder meg virkelig Pleier det å gå så fort? hvor bor du hen da? jeg bor 1 time fra Stavanger , håper uansett jeg får det før jul!!! Ja de gangene jeg bare har bestillt ett spill alene, da bruker det å ta ca. seks dager tilsammen. F.eks da jeg kjøpte Oblivion GOTY på PS3 der tok det seks dager Jeg bor forresten i Bodø Oi da kan vel spillet komme til meg en eller annen gang i neste uke Gleder meg stort ihvertfall! Bare ikke spillet blir stoppet i tollen da, hadde vert maks uflaks http://www.gamerankings.com/itemrankings/l...reviewid=827546 8/10 er jo bra score det da! Endret 12. desember 2007 av Toman85 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Sammenligningsvideoer av UT3, PS3 vs. PC.http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=177394 Tror du trenger en pc til ihverfall 12000kr for å få alt det beste og 60 fps Men jeg skal ha det til PS3 siden alle vennene mine hater konsoller og sitter på en pc Men støtte for mus og tastatur til dem som vil bruke det, selv om jeg skal bruke sixaxis! Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Tror du trenger en pc til ihverfall 12000kr for å få alt det beste og 60 fps Ja det er sant, PC delen av den videoen er tatt opp på en high end PC med det nyeste av det nyeste. De færreste vil med andre ord oppleve den ytelsen på sin PC. Endret 12. desember 2007 av XDamage Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Tror du trenger en pc til ihverfall 12000kr for å få alt det beste og 60 fps Ja det er sant, PC delen av den videoen er tatt opp på en high end PC med det nyeste av det nyeste. De færreste vil med andre ord oppleve den ytelsen på sin PC. Da er det vertfall bra jeg har PS3! der sparte jeg enda mer penger Lenke til kommentar
virulence Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Demoen går silkeglatt på PC-en min, men tror likevel dette er en tittel jeg vil ha på PS3, pga kompisene mine kjøper det nok der. Hehe, litt annen tankegang enn deg, Toman85. Endret 12. desember 2007 av virulence Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Demoen går silkeglatt på PC-en min, men tror likevel dette er en tittel jeg vil ha på PS3, pga kompisene mine kjøper det nok der. Hehe, litt annen tankegang enn deg, Toman85. Var den rettet i den negative veien eller positive, ikke min feil at vennene mine hater konsoller da Men demoen gikk ikke bra nok til å være en pc til 7500kr med skjerm.... det er nok den største grunnen til jeg velger PS3 versjonen, mye bedre kvalitet på selve spillet flyt og grafisk sett Men jeg bare gleder meg enda mer til UT3 , skal sjekke om det noe nye annmeldelser imens Endret 12. desember 2007 av Toman85 Lenke til kommentar
virulence Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Var den rettet i den negative veien eller positive, ikke min feil at vennene mine hater konsoller da Men demoen gikk ikke bra nok til å være en pc til 7500kr med skjerm.... det er nok den største grunnen til jeg velger PS3 versjonen, mye bedre kvalitet på selve spillet flyt og grafisk sett Men jeg bare gleder meg enda mer til UT3 , skal sjekke om det noe nye annmeldelser imens For all del, ikke ment som noen fornærmelse . Jeg ville trolig gått for PS3-utgaven om så ikke det var tilfelle heller. Blir litt svimmel av sånn konstant 60-fps action.... alderen tar innpå meg antar jeg. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Var den rettet i den negative veien eller positive, ikke min feil at vennene mine hater konsoller da Men demoen gikk ikke bra nok til å være en pc til 7500kr med skjerm.... det er nok den største grunnen til jeg velger PS3 versjonen, mye bedre kvalitet på selve spillet flyt og grafisk sett Men jeg bare gleder meg enda mer til UT3 , skal sjekke om det noe nye annmeldelser imens For all del, ikke ment som noen fornærmelse . Jeg ville trolig gått for PS3-utgaven om så ikke det var tilfelle heller. Blir litt svimmel av sånn konstant 60-fps action.... alderen tar innpå meg antar jeg. Er du så gammel , jeg fyller 22 om 16 minutter da Jeg blir svimmel og merkelige i øynene etter ca 2 timer på pcen Liker best å sitte i en Stressless å spille konsoller ja! Jeg er bare litt hårsår av og til, men uansett blir spillet annmeldt hos ign.com iløpet av denne uken! Når jeg bestilte så baserte jeg meg på pcanmeldelsen av UT3 som fikk 9/10 hos ign.com, eneste forskjell er nok det med highend pcer og 60fps, ikke noe stort Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Gratulere med dagen Toman!! Endelig tørr bak ørene Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 er det mulig at det blir stoppet i toll og at vi må betale mer når den kommer her? eller er det bareå be VGP til å selge smart og sende det som "gift" og skriv lav pris og alt? Lenke til kommentar
master_al Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 er det mulig at det blir stoppet i toll og at vi må betale mer når den kommer her? eller er det bareå be VGP til å selge smart og sende det som "gift" og skriv lav pris og alt? VGP sender som gift uansett, du trenger ikke spørre om det Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Gratulere med dagen Toman!! Endelig tørr bak ørene Hehe takker!! Tørr bak ørene hehe Vanvittig uflaks og skal til tannlegen om ca 2 timer og ta knekken på noen hull og, smerter på en bursdag Ingen nye annmeldelser av UT III, dem må få fingeren ut av ræva nå! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Gratiss med dagen toman! måtte bare få sagt det. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Gratiss med dagen toman! måtte bare få sagt det. Takker!!, har du 360 nå btw? da kan jeg adde deg iløpet av dagen! Snittet til UT3 er nå 87.7% etter 3 annmeldelser, flott score det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå