Gå til innhold

Unreal Tournament III inntrykk og tips!

Bruker-104685

Anbefalte innlegg

Spillet ble sendt igår, så har det på Lørdag eller Mandag tipper jeg. Bruker å ta rundt 6 dager.

Gleder meg virkelig :)

Pleier det å gå så fort? hvor bor du hen da? jeg bor 1 time fra Stavanger :p, håper uansett jeg får det før jul!!!:D

Ja de gangene jeg bare har bestillt ett spill alene, da bruker det å ta ca. seks dager tilsammen. F.eks da jeg kjøpte Oblivion GOTY på PS3 der tok det seks dager :) Jeg bor forresten i Bodø ;)

Endret av master_al
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ein karakter på PC og konsoll kan vel ikkje samanliknast? Spela er kanskje i utgangspunktet like, men FPS på PC er ørten ganger betre enn konsoll.

I dette tilfellet skal det vistnok faktisk være ganske god grunn til å sammenligne dem. Og med samme muligheter på begge platformer, så vinner nok uansett konsoll pga alle fordelene som kommer med at alle sitter med samme "software" og hardware.

Lenke til kommentar
Spillet ble sendt igår, så har det på Lørdag eller Mandag tipper jeg. Bruker å ta rundt 6 dager.

Gleder meg virkelig :)

Pleier det å gå så fort? hvor bor du hen da? jeg bor 1 time fra Stavanger :p, håper uansett jeg får det før jul!!!:D

Ja de gangene jeg bare har bestillt ett spill alene, da bruker det å ta ca. seks dager tilsammen. F.eks da jeg kjøpte Oblivion GOTY på PS3 der tok det seks dager :) Jeg bor forresten i Bodø ;)

Oi da kan vel spillet komme til meg en eller annen gang i neste uke :D

Gleder meg stort ihvertfall!

Bare ikke spillet blir stoppet i tollen da, hadde vert maks uflaks

http://www.gamerankings.com/itemrankings/l...reviewid=827546

8/10 er jo bra score det da!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Tror du trenger en pc til ihverfall 12000kr for å få alt det beste og 60 fps

Ja det er sant, PC delen av den videoen er tatt opp på en high end PC med det nyeste av det nyeste.

De færreste vil med andre ord oppleve den ytelsen på sin PC. :closedeyes:

Endret av XDamage
Lenke til kommentar
Tror du trenger en pc til ihverfall 12000kr for å få alt det beste og 60 fps

Ja det er sant, PC delen av den videoen er tatt opp på en high end PC med det nyeste av det nyeste.

De færreste vil med andre ord oppleve den ytelsen på sin PC. :closedeyes:

Da er det vertfall bra jeg har PS3! der sparte jeg enda mer penger :p

Lenke til kommentar
Demoen går silkeglatt på PC-en min, men tror likevel dette er en tittel jeg vil ha på PS3, pga kompisene mine kjøper det nok der. Hehe, litt annen tankegang enn deg, Toman85.

Var den rettet i den negative veien eller positive, ikke min feil at vennene mine hater konsoller da :p

Men demoen gikk ikke bra nok til å være en pc til 7500kr med skjerm.... det er nok den største grunnen til jeg velger PS3 versjonen, mye bedre kvalitet på selve spillet flyt og grafisk sett

Men jeg bare gleder meg enda mer til UT3 , skal sjekke om det noe nye annmeldelser imens :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Var den rettet i den negative veien eller positive, ikke min feil at vennene mine hater konsoller da :p

Men demoen gikk ikke bra nok til å være en pc til 7500kr med skjerm.... det er nok den største grunnen til jeg velger PS3 versjonen, mye bedre kvalitet på selve spillet flyt og grafisk sett

Men jeg bare gleder meg enda mer til UT3 , skal sjekke om det noe nye annmeldelser imens :p

For all del, ikke ment som noen fornærmelse :thumbup: . Jeg ville trolig gått for PS3-utgaven om så ikke det var tilfelle heller. Blir litt svimmel av sånn konstant 60-fps action.... alderen tar innpå meg antar jeg.

Lenke til kommentar

For all del, ikke ment som noen fornærmelse :thumbup: . Jeg ville trolig gått for PS3-utgaven om så ikke det var tilfelle heller. Blir litt svimmel av sånn konstant 60-fps action.... alderen tar innpå meg antar jeg.

Er du så gammel :p, jeg fyller 22 om 16 minutter da

Jeg blir svimmel og merkelige i øynene etter ca 2 timer på pcen

Liker best å sitte i en Stressless å spille konsoller ja!

Jeg er bare litt hårsår av og til, men uansett blir spillet annmeldt hos ign.com iløpet av denne uken!

Når jeg bestilte så baserte jeg meg på pcanmeldelsen av UT3 som fikk 9/10 hos ign.com, eneste forskjell er nok det med highend pcer og 60fps, ikke noe stort

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...