KongRudi Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Prøvde det litt igår, gameplaymessig var det veldig artig, skikkelig raskt skytespill igjen.. Hadde rask og god flyt som i Resistance, og ikke slik sakte taktikk-skyting som i Darkness, om dere skjønner hva jeg mener. Hovedproblemet mitt med dette spillet er at jeg liker best singleplayer-spill, og var egentlig klar over at det ville være ett bomkjøp, men hadde håpt at det ville være cutscenes som kunne holde meg inne i historien i spillet. Etter den første cutscenen i starten, så kom det 6 oppdrag. De var egentlig bare multiplayer-oppdrag med bots. En liten tekst som fortalte hva objectiven var, før capture the flag med bots, e.l., var ikke nok til å holde meg inne i spillet. Men for alle de som ikke liker historie, cutscenes o.l. er det sikkert kjempebra. Grafikk, og gameplayet var top-notch, men det ble litt kjedelig å spille synes jeg. :-/ Endret 4. mars 2008 av KongRudi Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Kordan flyter dette spillet i forhold til COD4? Eg unngår å kjøpe spill som hakker. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Kordan flyter dette spillet i forhold til COD4? Eg unngår å kjøpe spill som hakker. La ihvertfall ikke merke til noen hakking.. Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Kordan flyter dette spillet i forhold til COD4? Eg unngår å kjøpe spill som hakker. La ihvertfall ikke merke til noen hakking.. Da er vi to. Og mange flere tenker jeg...... Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Prøvde det litt igår, gameplaymessig var det veldig artig, skikkelig raskt skytespill igjen.. Hadde rask og god flyt som i Resistance, og ikke slik sakte taktikk-skyting som i Darkness, om dere skjønner hva jeg mener. Hovedproblemet mitt med dette spillet er at jeg liker best singleplayer-spill, og var egentlig klar over at det ville være ett bomkjøp, men hadde håpt at det ville være cutscenes som kunne holde meg inne i historien i spillet. Etter den første cutscenen i starten, så kom det 6 oppdrag. De var egentlig bare multiplayer-oppdrag med bots. En liten tekst som fortalte hva objectiven var, før capture the flag med bots, e.l., var ikke nok til å holde meg inne i spillet. Men for alle de som ikke liker historie, cutscenes o.l. er det sikkert kjempebra. Grafikk, og gameplayet var top-notch, men det ble litt kjedelig å spille synes jeg. :-/ Sorry, men hvis du kjøpte Unreal Tournament og forventet et skikkelig singleplayerspill, må du virkelig ha bodd under en stein i ganske lang tid. Enspillermodusen i disse spillene blir nok alltid mer som en introduksjon eller nybegynnertrening til onlinedelen. Endret 4. mars 2008 av Jakoozie Lenke til kommentar
Juke Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Kordan flyter dette spillet i forhold til COD4? Eg unngår å kjøpe spill som hakker. Det går ikke like flytende som COD4. Dvs frameraten er stabil i begge spillene, men jeg ser tydelig forskjell mellom disse to med tanke på antall bilder per sekund. COD4 går i 60fps, UT3 går i 30fps, det er i allefall slik det ser ut for meg. Og informasjon jeg har funnet på nettet tyder på at dette stemmer. Før UT3s release gikk det riktignok rykter om at UT3 ville gå i 60fps, men dette ser ut til å ha endret seg i ettertid. http://www.gamespot.com/forums/show_msgs.p...pic_id=25874214 Our goal isn't 60 fps because they would have to compromise on some of those things to achieve it in every situation. Mark thinks, in the final game they're going to lock frame rate at 30fps Endret 5. mars 2008 av Juke Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 og forventet et skikkelig singleplayerspill, må du virkelig ha bodd under en stein i ganske lang tid. Hvis jeg forventet ett skikkelig singelplayer-spill, så hadde jeg ikke vært klar over at det ville vøre ett bomkjøp for meg, ville jeg vell? :-/ Kjøpte det hovedsaklig av andre grunner, som å teste ut mods., og bl.a se hvordan Unreal motoren er når Epic gjør den på PS3. :-/ Men har bare testet det littegrann på singleplayer, og derfor jeg ga veldig begrenset bruker-erfaring. :-/ Ble ikke positivt overasket på singel-player fronten, men spillet er raskt, grafikken flott, og hadde artig gameplay. Men alle vet at styrken ikke ligger i single-player, men det er det jeg har testet ut så langt, og det jeg kunne gi bruker-erfaring av. Lenke til kommentar
Fredrik82 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Ble ekstremt skuffet over PS3 versjonen. Trodde det skulle bli tilnærmet samme opplevelse som på PC, iogmed UT3 på PS3 støtter mus/tastatur. Men er en sinnsykt irriterende lag på musbevegelser! Ca 0.1-0.2 sec fra man beveger musa, til det registeres på skjermen. Vanlig Ps3 control har ikke dette problemet. Kan bare glemme å få god aim. Har prøvd alle mulige innstillinger, men til ingen nytte. Å slå av "mouse smoothing" hjalp kun en smule. Har lest på diverse forum og det viser seg å være et kjent problem. Framerate er også et problem. Den er stabil, men laaaav. Merker stor forskjell fra f eks COD4. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Framerate = frames per second (fps) = antall bilder som genereres per sekund. Ved 30 fps er det altså 30 forskjellige bilder som vises på TVen per sekund. Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Framerate = frames per second (fps) = antall bilder som genereres per sekund. Ved 30 fps er det altså 30 forskjellige bilder som vises på TVen per sekund. Ok, tusen takk! Tenkte at fps var first person shooter, men hvis det kan ha to betydninger så forklarer det veldig mye Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Men er en sinnsykt irriterende lag på musbevegelser! Ca 0.1-0.2 sec fra man beveger musa, til det registeres på skjermen. Vanlig Ps3 control har ikke dette problemet. Kan bare glemme å få god aim. Har prøvd alle mulige innstillinger, men til ingen nytte. Å slå av "mouse smoothing" hjalp kun en smule. seriøst ? da blir det ikke noe UT på ps3 for min del.. Halve moroa med UT er jo de vanvittig kjappe bevegelsene som må utføres konstand, nekter å tro at dette er mulig å utføre med høy presisjon på ps3, derfor ble jeg glad når jeg såg det var støtte for mus/tastatur.. Ufattelig dårlig av dem om dette ikke fungerer på samme måte som en pc Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Men er en sinnsykt irriterende lag på musbevegelser! Ca 0.1-0.2 sec fra man beveger musa, til det registeres på skjermen. Vanlig Ps3 control har ikke dette problemet. Kan bare glemme å få god aim. Har prøvd alle mulige innstillinger, men til ingen nytte. Å slå av "mouse smoothing" hjalp kun en smule. seriøst ? da blir det ikke noe UT på ps3 for min del.. Halve moroa med UT er jo de vanvittig kjappe bevegelsene som må utføres konstand, nekter å tro at dette er mulig å utføre med høy presisjon på ps3, derfor ble jeg glad når jeg såg det var støtte for mus/tastatur.. Ufattelig dårlig av dem om dette ikke fungerer på samme måte som en pc er ikke enig i det fredrik82 sa, jeg hadde veldig god opplevelse når jeg spilte hos en kompis med mus og tastatur! tok ingen tid før det registreres på skjermen, kan ha noe å gjøre med musen man bruker? jeg vet ikke, men var helt greit da jeg prøvde Endret 10. mars 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Fredrik82 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Husker du hvilken mus du brukte Tc47? Har prøvd 2 forskjellige (MX500 og en annen gammel intelli et eller annet) usb mus, like ille begge to. Leser rundt omkring at problemet oppstår på både usb og laser. Spillopplevelsen hadde blitt BETYDELIG bedre hvis dette ble fikset. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 dessverre så husker han faktisk ikke når han fikk den, bare en vanlig USB mus tror jeg, ikke noe spesielt type, og tro det eller ei, så står det ingenting på musen egentlig som kan hjelpe å finne på nettet/i butikk. men jeg spilte kanskje ikke så veldig mye, så kan hende jeg ikke merket det siden vi bare køddet litt og sånt.. tør jeg si at bluetooth mus kan fungere bedre? egentlig ikke, men jeg vet ikke så Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Husker du hvilken mus du brukte Tc47? Har prøvd 2 forskjellige (MX500 og en annen gammel intelli et eller annet) usb mus, like ille begge to. Leser rundt omkring at problemet oppstår på både usb og laser. Spillopplevelsen hadde blitt BETYDELIG bedre hvis dette ble fikset. Jeg bruker lasermus med usb-kabel, og er ikke noe som henger etter hos meg.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Husker du hvilken mus du brukte Tc47? Har prøvd 2 forskjellige (MX500 og en annen gammel intelli et eller annet) usb mus, like ille begge to. Leser rundt omkring at problemet oppstår på både usb og laser. Spillopplevelsen hadde blitt BETYDELIG bedre hvis dette ble fikset. Jeg bruker lasermus med usb-kabel, og er ikke noe som henger etter hos meg.. så da er det vel litt avhengig på hvilken mus man bruker da! Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Husker du hvilken mus du brukte Tc47? Har prøvd 2 forskjellige (MX500 og en annen gammel intelli et eller annet) usb mus, like ille begge to. Leser rundt omkring at problemet oppstår på både usb og laser. Spillopplevelsen hadde blitt BETYDELIG bedre hvis dette ble fikset. Jeg bruker lasermus med usb-kabel, og er ikke noe som henger etter hos meg.. så da er det vel litt avhengig på hvilken mus man bruker da! Er nok det Lenke til kommentar
sagosen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Om det ikkje henger etter når man bruker kabelmus kan dette spelet være interessant, ellers ville eg ikkje rørt det med ildtang. Det som virkelig har gjort at denne serien har skilt seg ut fra andre for meg har vore at kontrollen og responsen eg har fått har vore ufattelig bra. Men, man må jo nesten berre prøve sjølv.. Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Prøvde med mus og tastatur jeg også men merket at musen lagget. Satt da av mouse smoothing under input i settings, og da fungerte det strålende! Spiller nå bare med mus og tastatur Endret 20. april 2008 av mnorm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå