Gå til innhold

Unreal Tournament III inntrykk og tips!

Bruker-104685

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat fått spillet nå og det ser veldig lekkert ut, men jeg har et problem; musen henger så mye etter at det ødelegger hele spillopplevelsen. Det er faktisk så dårlig at jeg like gjerne kunne spilt med ps3-kontrollen. Det er en Logitech G5 mus, tips anyone?

Lenke til kommentar

For jeg har spilt nå med tastatur og mus. Aldri gjort det bedre!! ;D

Men noe jeg savner er en slags rank.. Har noen peiling på hvor man kan finne (hvis det finnes noe slikt) gjennomsnittlige kills, eller om det kommer noe level up system?? Toman85??? :p

Lenke til kommentar
Den er med ledning. Selve spillet er jo rått, men jeg blir jævlig skuffet viss det viser seg at mus fungerer så dårlig... :(

Vel, hos meg funker det veldig bra.. :hmm:

************************************************************************************

Noen som vet noe angående rank, level up eller "kills per death"?

Lenke til kommentar

du kan vel sjekke stats osv på din egen side. syns å huske at det er noe slags rang osv der.

om du spiller med trådløs mus og den henger, kan du prøve å sette bt-mottakeren nærmere musa. musa mi funka ikke når jeg hadde mottakeren på gulvet, men fiksa seg når jeg satte den på bordet ved musa.

Lenke til kommentar

Men noe jeg savner er en slags rank.. Har noen peiling på hvor man kan finne (hvis det finnes noe slikt) gjennomsnittlige kills, eller om det kommer noe level up system?? Toman85??? :p

Du kan finne leaderbords som viser din stats, med wins, kills og mye mer ;)

Prøver bare å hjelpe!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Du kan finne leaderbords som viser din stats, med wins, kills og mye mer ;)

Prøver bare å hjelpe!

Oy, bra! Skal se om jeg finner det.. Bare hyggelig med hjelp! :thumbup:

Lenke til kommentar
ARGH!!!

Idag var det tilbake til det normale.. Jeg dør tre ganger, dreper en og slik går det som oftest.. SINNSYKT FRUSTRERENDE!!!! De andre tar meg jo i nærkamp hele tiden. De treffer mye lettere enn meg virker det som.. :wallbash:

Husk att serverne i Unreal Tournament III er ikke stabile da det er ikke mangen europeere som lager server og slikt

Lenke til kommentar
1. Ja det funker bra med mus/tastatur. Du mister autoaim-finessen, når du tar i bruk dette, men det er verdt det.

2. Om det koster omlag 70$, kommer det i tilleg ca 7$ i porto, hvilket er omlag 430 kroner. Vel verdt det.

Hva er dette med autoaim? Hvordan funker dette? Håper det ikke ødelegger onlinespillina.. :dontgetit:

Lenke til kommentar
1. Ja det funker bra med mus/tastatur. Du mister autoaim-finessen, når du tar i bruk dette, men det er verdt det.

2. Om det koster omlag 70$, kommer det i tilleg ca 7$ i porto, hvilket er omlag 430 kroner. Vel verdt det.

Hva er dette med autoaim? Hvordan funker dette? Håper det ikke ødelegger onlinespillina.. :dontgetit:

Det er en liten funksjon som gjør at siktet fester seg på motstanderen din når du har siktet i nærheten av ham/henne. Det har så lite å si, så det er så og si bare positive ting ved keyboard og mus.

Lenke til kommentar
Akkurat fått spillet nå og det ser veldig lekkert ut, men jeg har et problem; musen henger så mye etter at det ødelegger hele spillopplevelsen.

Hvor lang forsinkelse er det egentlig snakk om her? Jeg merker riktignok en liten forsinkelse, uavhengig av hvilken styremetode jeg benytter, men det er ikke snakk om noen problematisk form for forsinkelse akkurat.

Skal jeg anslå hvor lang forsinkelse det er snakk om havner den vel på kanskje 100-150ms eller så.

Har testet med Logitech G5 (kablet), Razer Diamondback (kablet) og Sixaxis håndkontroller, og merket altså ingen forskjell mellom disse sånn sett.

Lenke til kommentar

Hei folkens!

Vil bare anbefale å ikke innstalere for mange mods på PS3. Når du har innstalert for mange mods, blir det ikke mulig å trykke forbi logoene i starten og loading screenen i starten varer skikkelig lenge! Skikkelig lenge!

Lenke til kommentar
Hei folkens!

Vil bare anbefale å ikke innstalere for mange mods på PS3. Når du har innstalert for mange mods, blir det ikke mulig å trykke forbi logoene i starten og loading screenen i starten varer skikkelig lenge! Skikkelig lenge!

Okei, TAKK!! :)

Lenke til kommentar
Skal jeg anslå hvor lang forsinkelse det er snakk om havner den vel på kanskje 100-150ms eller så.
Og det sier du er ingen problem? Det er jo faktisk ganske veldig masse mye.

Tenkte jeg skulle finne ut litt mer nøyaktig hva slags forsinkelse vi snakker om her, så jeg testet litt med videoopptak på digitalkameraet mitt. Har da prøvd å koble opp mot en gammel CRT-TV for å eliminere eventuell feilkilder i form av input-lag fra HDTVen samt eventuell forsinkelse pga signalbehandling i hjemmekinoforsterkeren.

Jeg kom da frem til at forsinkelsen er på ca 120ms, dette er basert på både lyden og videoen i opptaket.

Og joda, 120ms er en god del, og det er selvsagt langt fra optimalt. Men for min egen del anser jeg det likevel ikke for å være noe stort problem.

Selv har jeg mer eller mindre blitt vant til denne forsinkelsen, og jeg tenker ikke stort over at den er der når jeg spiller lenger. Og forutsatt at alle har den samme forsinkelsen på sitt PS3-system (noe jeg regner med at de har) blir det jo ikke noe stort problem i multiplayer heller. Alle stiller jo sånn sett likt. :)

Lenke til kommentar
Og det sier du er ingen problem? Det er jo faktisk ganske veldig masse mye.

Tenkte jeg skulle finne ut litt mer nøyaktig hva slags forsinkelse vi snakker om her, så jeg testet litt med videoopptak på digitalkameraet mitt. Har da prøvd å koble opp mot en gammel CRT-TV for å eliminere eventuell feilkilder i form av input-lag fra HDTVen samt eventuell forsinkelse pga signalbehandling i hjemmekinoforsterkeren.

Jeg kom da frem til at forsinkelsen er på ca 120ms, dette er basert på både lyden og videoen i opptaket.

Og joda, 120ms er en god del, og det er selvsagt langt fra optimalt. Men for min egen del anser jeg det likevel ikke for å være noe stort problem.

Selv har jeg mer eller mindre blitt vant til denne forsinkelsen, og jeg tenker ikke stort over at den er der når jeg spiller lenger. Og forutsatt at alle har den samme forsinkelsen på sitt PS3-system (noe jeg regner med at de har) blir det jo ikke noe stort problem i multiplayer heller. Alle stiller jo sånn sett likt. :)

SHHIIIIITTT!! Jeg fortso ikke så mye, men hørtes jo veldig stilig ut! :)

Regner med at alle stiller likt online, ja..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...