Gå til innhold

Unreal Tournament III inntrykk og tips!

Bruker-104685

Anbefalte innlegg

http://ps3.gamezone.com/gamesell/p26384.htm

http://www.gamerankings.com/htmlpages2/928371.asp får videre sjekking av anmeldelser

Ganske bra karakter vil jeg si, fikk faktisk 0.3 bedre enn pcversjonen :p

Har alltid likt Unreal Tournament spillene, og kommer garantert til å like dette...

Kansje jeg blir den første Unreal Tournament III eieren av spillet til PS3 :p

Heldigvis så har VGP sendt spillet til meg, så nå venter jeg på det spillet i spenning, håper det kommer før jul!

Skal dere ha spillet?

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spillet er på vei til meg også, gleder meg som en unge. Ble akkurat ferdig med Uncharted så dette passer utrolig bra:D Siste eksamen på torsdag og. Dette blir en digg juleferie!

9.7 på flerspiller delen, det er virkelig imponerende. Håper det ikke skuffer så mye nå som jeg har skyhøye forventninger :D

Lenke til kommentar
jeg gikk på checkout på VGP.. og det sto at shipping internasjonal var jo 60 dollar eller noe.. har du betalt så mye for det?

1 x Unreal Tournament 3 - PS3 (In stock usually ships within 24hrs) $69.99CDN

International Shipping (Worldwide NO : 0.1 lb(s)) $7.49CDN

Det er sent, synet må ha svikta deg litt :)

edit: litt sent ute der gitt.

Endret av virulence
Lenke til kommentar
Ganske bra karakter vil jeg si, fikk faktisk 0.3 bedre enn pcversjonen

Tror det var slik at pc versjonen kjørte litt vel fort, at alt virket som om det gikk i fast forward, mens ps3 versjonen var litt mer "realistisk"(UNREAL tournament :p ) Sikkert derfor det fikk 0.3 bedre på ps3...

Endret av vegavnil
Lenke til kommentar
Tror det var slik at pc versjonen kjørte litt vel fort, at alt virket som om det gikk i fast forward, mens ps3 versjonen var litt mer "realistisk"(UNREAL tournament :p ) Sikkert derfor det fikk 0.3 bedre på ps3...

Snakket ikke om selve spillet ingame, mente seff att det går så fort før man mottar spillet fra vgp!! :p

Lenke til kommentar

Snakket ikke om selve spillet ingame, mente seff att det går så fort før man mottar spillet fra vgp!! :p

Hehe, *flaut*. glemte å quote, sorry :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...