Bruker-104685 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) http://ps3.gamezone.com/gamesell/p26384.htm http://www.gamerankings.com/htmlpages2/928371.asp får videre sjekking av anmeldelser Ganske bra karakter vil jeg si, fikk faktisk 0.3 bedre enn pcversjonen Har alltid likt Unreal Tournament spillene, og kommer garantert til å like dette... Kansje jeg blir den første Unreal Tournament III eieren av spillet til PS3 Heldigvis så har VGP sendt spillet til meg, så nå venter jeg på det spillet i spenning, håper det kommer før jul! Skal dere ha spillet? Endret 27. februar 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Vil tro jeg kjøper dette, men når kommer det ut i norge? Januar eller? Lenke til kommentar
henky Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 spaceworld sa etter jul. så ingen grunn til å ikke bestille på vgp feks, har lagt inn preorder, men vet ikke om jeg skal bruke pengene på det før jul:S Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Vil tro jeg kjøper dette, men når kommer det ut i norge? Januar eller? Kansje, men jeg tror februar siden spillet skal oversettes og sånn... Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Bestilte dette selv .. har ikke spillt noen av de tidligere i serien så dette blir spennende .. Sitter og venter på bekreftelse på at det er sendt .. (håper dhl ) Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 tviler på det er mye å oversette men ;P ser fett ut Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Bestilte dette selv ..har ikke spillt noen av de tidligere i serien så dette blir spennende .. Sitter og venter på bekreftelse på at det er sendt .. (håper dhl ) jeg har ikke fått noe mail fra dhl, bare fra vgp att det er sendt ifra dem.. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Regner med jeg skal kjøpe det over jul. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Spillet er på vei til meg også, gleder meg som en unge. Ble akkurat ferdig med Uncharted så dette passer utrolig bra:D Siste eksamen på torsdag og. Dette blir en digg juleferie! 9.7 på flerspiller delen, det er virkelig imponerende. Håper det ikke skuffer så mye nå som jeg har skyhøye forventninger Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Kommer nok til å skaffe meg dette på nyåret ja når jeg kjøper ny tv. Jeg er blant de som liker mus og tastatur til fps så dette ser jeg virkelig fram til Lenke til kommentar
virulence Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hvordan er det med servere om man bestiller fra f.eks VGP? Kobles man automatisk opp mot servere på andre siden av Atlanteren? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 jeg gikk på checkout på VGP.. og det sto at shipping internasjonal var jo 60 dollar eller noe.. har du betalt så mye for det? Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 jeg gikk på checkout på VGP.. og det sto at shipping internasjonal var jo 60 dollar eller noe.. har du betalt så mye for det? Shipping internasjonalt fra VGP er på 7.49 CAD eller no i den duren. Lenke til kommentar
virulence Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) jeg gikk på checkout på VGP.. og det sto at shipping internasjonal var jo 60 dollar eller noe.. har du betalt så mye for det? 1 x Unreal Tournament 3 - PS3 (In stock usually ships within 24hrs) $69.99CDN International Shipping (Worldwide NO : 0.1 lb(s)) $7.49CDN Det er sent, synet må ha svikta deg litt edit: litt sent ute der gitt. Endret 12. desember 2007 av virulence Lenke til kommentar
master_al Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Spillet ble sendt igår, så har det på Lørdag eller Mandag tipper jeg. Bruker å ta rundt 6 dager. Gleder meg virkelig Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Bestilte igår, og ble sendt igår:P Håper det er noen servere vi får grei latency imot da:) Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Spillet ble sendt igår, så har det på Lørdag eller Mandag tipper jeg. Bruker å ta rundt 6 dager. Gleder meg virkelig Pleier det å gå så fort? hvor bor du hen da? jeg bor 1 time fra Stavanger , håper uansett jeg får det før jul!!! Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Ganske bra karakter vil jeg si, fikk faktisk 0.3 bedre enn pcversjonen Tror det var slik at pc versjonen kjørte litt vel fort, at alt virket som om det gikk i fast forward, mens ps3 versjonen var litt mer "realistisk"(UNREAL tournament ) Sikkert derfor det fikk 0.3 bedre på ps3... Endret 12. desember 2007 av vegavnil Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Tror det var slik at pc versjonen kjørte litt vel fort, at alt virket som om det gikk i fast forward, mens ps3 versjonen var litt mer "realistisk"(UNREAL tournament ) Sikkert derfor det fikk 0.3 bedre på ps3... Snakket ikke om selve spillet ingame, mente seff att det går så fort før man mottar spillet fra vgp!! Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Tror det var slik at pc versjonen kjørte litt vel fort, at alt virket som om det gikk i fast forward, mens ps3 versjonen var litt mer "realistisk"(UNREAL tournament ) Sikkert derfor det fikk 0.3 bedre på ps3... Snakket ikke om selve spillet ingame, mente seff att det går så fort før man mottar spillet fra vgp!! Hehe, *flaut*. glemte å quote, sorry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå