Gå til innhold

PC restarter ved spilling

Anbefalte innlegg

Windows xp er installert.

Jeg har en Microstar 648 hovedkort og en Microstar Geforce4 3D-kort.

Hver gang jeg spiller så etter en stunf restarter pc'en seg...

Jeg har oppgradert alle driverne untatt BIOS og Geforce4 drivern...

Jeg har også oppgradert xp...

Kan noen hjelpe meg...?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Windows xp er installert.

Jeg har en Microstar 648 hovedkort og en Microstar Geforce4 3D-kort.

Hver gang jeg spiller så etter en stunf restarter pc'en seg...

Jeg har oppgradert alle driverne untatt BIOS og Geforce4 drivern...

Jeg har også oppgradert xp...

Det kan og være spillene dine som og kan være synderen for at pc'en restarter, du sier driverne er det brikkesettet sine driver du mener.

Og om du har overklokket pc'en din kan og være synderen, eller feil innstillinger i bios.

Men bios og nvidia driveren kan du begynne med først. Fortell oss hvordan det går :wink:

Lenke til kommentar

Hvis ingenting av det ovenfor funker kan du jo prøve med en sterkere strømforsyning. Lån en av en kamerat eller.no. Fungerer det ikke da heller så kan du prøve en reformat. Og som sagt, har du klokket for langt eller med for lite volt vil ofte PCn restarte under load.

Lenke til kommentar

Heisann prøv egenskaper på min datamaskin/avansert /oppstart,systemfeilog feilsøkingsinformasjon klikk på instillinger : der finner du under ststemfeil start på nytt automatisk ta vekk haken der ta også vekk haken på send ett administrativt varsel

hvis det forsatt er like gale da går du inn i bios på agp settings og setter vedien på der til det halve av det skjermkortet et ut gitt på her står det på 64 siden mitt kort er på 128

Håper det hjelper :o

Lenke til kommentar
Hvis ingenting av det ovenfor funker kan du jo prøve med en sterkere strømforsyning. Lån en av en kamerat eller.no. Fungerer det ikke da heller så kan du prøve en reformat. Og som sagt, har du klokket for langt eller med for lite volt vil ofte PCn restarte under load.

Bifalles, omstartsproblemer av denne sorten kan ofte spores til strømforskyninga.

AtW

Lenke til kommentar

Abit kt7a klarer ikke gi nok strøm til Geforce kortet ditt (har samme prob selv) Klokk ned Geforce kortet ditt, og prøv. Eventuelt leggin 4in1 4.38 istedet for nyere versjoner. Det er tipset på Abit kt7a, prøv det på kortet ditt også, se om det hjelper?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...