Gå til innhold

La oss bygge et community!


Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har tenkt meg litt om, og irritert meg over flere av de ulike nettsamfunnene jeg er medlem i. Da spesielt facebook som jeg synes er ganske så irriterende og plagsomt til tider. Men nok om min subjektive mening.

.i alle fall, hva om vi bygger et nettsamfunn av og med brukere? På forumet har vi kjempemange flinke og hjelpsomme mennesker innenfor flere ulike emner som forhåpentligvis vil hjelpe. Selv driver jeg en smule med design, men er ikke særlig flink til å kode ting. Det har jo skjedd så mange spennende ting gjennom diskusjon.no, foreksempel radioen. Det er utrolig hva brukere kan utrette, så la oss prøve noe nytt!

Her trengs det folk som er engasjerte, og liker å jobbe. Selv om vi ikke sidder face-to-face skal vi alltids få til en måte snakke på. Hvis dette skal la seg gjennomføre trenger vi likevel folk til koding, design (her vil jeg gjerne bidra), serverplass, osv. Vi kan gjøre dette på flere ulike måter. Enten bygge det selv, eller bruke foreksempel Community Builder for Joomla. Dersom du vil ha mer informasjon om dette klikker du her.

Så, hva synes dere? Kan dette la seg gjennomføre, og er det noen som er med meg?

Ha en fortsatt strålende dag ;)

 

Redigert: Forumet driver å retter på meg?

Endret av steffenz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...