Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Kommentartråd: "NY pc I koffært :P" av Todibodi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg var ikke på TG i fjrd heller ;)

Men var på The eXperince..

Stemmer! det var det :p jeg som roter nå.

Btw tok en kikk til på datakjeden sine sider, dingsen heter "Morex slim adapter til cd/dvd". DU kan jo prøve å se om du finnern men, nå vet du værtfall navnet når du skal ringe folka.

Lenke til kommentar

Hei!

Takker for at dere tar dere tid å skrive her :). Er enig i at å bygge pc i en koffert har blitt gjort før selvfølgelig og til en viss grad kanskje er oppbrukt som du sier ^^. Skrev foresten dette i innledningen når prosjektet startet.

Er egentlig ganske fornøyd med arbeidet selv. Eneste er at jeg syns ikke kablene ble noe særlig fint ryddet inni kofferten, dette ble vanskelig pga stor plassmangel. Er jo så mye rølp av tull som tar plassen. Også fronten ble vanskelig å fikse, skumgummi var ikek noe tess. Kommer til å finne en lett løsning på dette før eller siden, mest sannsynelig etter tg

Ellers ble jeg fornøyd med dekorlistene jeg har fått på plass, og synes egentlig pcen ble stilig. Jeg har masse bilder som jeg kommer til å poste veldig snart så dere får se :).Hehe du synes det ble for voldsomt med lysene ja klekkus :p? Hehe forståelig dette, selv syns jeg det så greit ut. Men jeg liker gjerne lyse gule gardiner med rosa striper også :p? Sant det du sa om skjermkortet iallfall. Trodde det kortet skulle yte bedre enn det, det gjorde. Men kortet var jo rævva rett og slett :p, skal ikke spoile åssen kort jeg har kjøpt (hvis jeg ikke alt har gjort det :O!!), men legger dette ut snart.

Mvh Gromtallegs

Endret av Gromtallegs
Lenke til kommentar

fine ting dette. har et slikt prosjekt på gang selv (har samlet hw og forskjellig i evigheter) og nå har jeg alle delene, mangler bare tid. påskeferien er over oss, du er på tg, og jeg får begynne med kofferten min, en fra clas, men dog noe mindre enn denne.

fin tråd med en god del inspirasjon til alle koffertbyggerne der ute :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...