Alvion Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 jeg har sett på noen screenshots at det er biler i UC, går de an å kjøre? hvor er de?... Lenke til kommentar
Alvion Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 lurer først og fremst på om dette er mulig, finnes det biler i UC eller ikke?...... jeg må ha et svar. plis Lenke til kommentar
The man! Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 det finnes i Unreal tournement men jeg tviler på et det finnes i UC Lenke til kommentar
HFL Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Du kan bruke bil på UT 2003 i editoren, men ikke på turnement moden(tror jeg), jeg har ihvertfall ikke fått no bil i turnement moden, og jeg har spilt gjennom, men som sagt, du kan bruke det på editoren, hvis du setter en inn da Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Noen dager før spellet kom ut i Norge, sendte jeg skjerbilder til Gamer, hvor jeg kjørte en bil i Tournament mode. Lenke til kommentar
Karrisuppe Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 I UT2003 lagde de biler, men de gadd ikke å ta det med i spillet, siden det hadde medført mye ekstra jobbing for å få til å funke bra. Men det er et brett som heter "vehicletest" eller noe der du kan kjøre rundt i en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå