r3dshrapnel Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Etter jul en tid skal jeg bygge meg en gaming pc till 10,000 eller under. Jeg har bestemt meg for å bygge den for 3 grunn: 1. Jeg vill lære mer om PC. 2. Det ser ufattelig gøy ut. 3. Jeg tror jeg kommer till å spare penger. Jeg vett ikke utrolig mye om PC komponenter, men jeg vett circa hva alle delene skal gjøre og hvor de skal. Jeg er ganske sikker på at jeg har nok kunnskaper till å lage en PC, men det eneste jeg ikke er veldig sikker på er kompatibilitet. Jeg har laget en handle vogn på prisguide som har for det meste det jeg skal ha. (har alt skjerm og sånt, skal bare kjøpe meg ny mus I tilleg) https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=59094 Som du ser, har jeg tenkt å kjøre SLI med to Gainward Geforce 8800 GT 512 MB(bliss). Funker dette I sammenheng med hovedkortet, strømforsyning og alt sånt? Og en annen spørsmål, følger dette hovedkortet(den I handlevognen) med netverks kort? Er det noe annet jeg bør legge på, endre eller ta vekk? Flere vifter eller noe? Takk I forveien. =) Endret 11. desember 2007 av r3dshrapnel Lenke til kommentar
r3dshrapnel Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Går vell ann å bumpe denne nå... *bump* Lenke til kommentar
r3dshrapnel Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Helt perfekt pc da? *bump* Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 ja er nettverks kort på all hk kort nå for tiden,, Ville heller valgt dette. pga nyere teknolgi på hk ,, quadcore, 4gig ram, 2*3870 i crossfire! genialt kabinett og 500 gb hd,, + du kan klokke bra med det! viss du bilr interisert i det etter vært som du sikkert blir ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå