Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

tid fra hverandre, hjelper det?

Gjest 27E

Anbefalte innlegg

det har vært slutt en måneds tid nå. i begynnelsen hadde vi en del kontakt. men for et par uker siden nådde vi bunnen. vi bestemte oss for å ikke ha noe særlig kontakt på et par måneder nå. vi har begge lyst å finne tilbake men vet ikke om vi kan. Det var mye krangling på slutten og det var vel hovedgrunnen til at det ble slutt mellom oss. jeg vet han er veldig glad i meg men han misliker meg pga mitt temperament den siste tiden vi var sammen. noe jeg har jobba meg igjennom og nå funnet roen. har ikke hatt noe særlig kontakt i det siste men han ville visst gå på kino med meg til helga sa han.

kan tiden fra hverandre hjelpe oss til å få tilbake de gode følelsene? hva kan jeg for min del gjøre for å få tilliten hans tilbake?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg gikk fra 4 års samboerskap og rett inn i noe nytt. jeg fikk aldri tid for meg selv til å sortere gamle ting og finne mitt selvstendige jeg igjen så dette bruddet har hjulpet meg framover på mange måter. jeg ønsker bare at han skal slutte å mislike meg så vi kan bygge det opp igejn, ikke som kjærester med det første 8det vil vel ta litt tid isåfall) men som venner. han ville ihvertfall på kino i helga men han virker fremdeles bitter og litt sint. han veksler mellom å si det kan bli oss igjen, til å si han har fått nok, til å si han tenker på meg, til å si han ikke vil snakke om det. det er veldig forvirrende. hvorfor hopper han så fram og tilbake?

dette er ikke et rop om hjelp for å få han tilbake. for at vi skal finne hverandre igjen må det først bygges opp det grunnleggende. så hvordan går jeg fram her??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...