Thyrfing Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Hei, kjøpte meg xbox 360 sist fredag, og da lagde jeg først en konto men fikk ikke 1 mnd gratis gold, så jeg laget en til på en annen mail jeg ikke bruker lenger og da fikk jeg 1 mnd gratis gold, men nå er problemet det at jeg har 2 xbox live kontoer, og fikk gratis live på den kontoen jeg jeg ikke bruker til vanlig, hvordan kan jeg få slettet den kontoen jeg bruker til vanlig, slik jeg kan smelte den sammen med min andre windows live id? Endret 11. desember 2007 av Thyrfing17 Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hei, kjøpte meg xbox 360 sist fredag, og da lagde jeg først en konto men fikk ikke 1 mnd gratis gold, så jeg laget en til på en annen mail jeg ikke bruker lenger og da fikk jeg 1 mnd gratis gold, men nå er problemet det at jeg har 2 xbox live kontoer, og fikk gratis live på den kontoen jeg jeg ikke bruker til vanlig, hvordan kan jeg få slettet den kontoen jeg bruker til vanlig, slik jeg kan smelte den sammen med min andre windows live id? Endre så begge har lik E-post adresse? Jeg vet virkelig ikke :S Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 har presis samme problemet selv. Tok kontakt med MS, de sa at jeg måtte gjøre dette selv på xboxen, og at det kosta 800 poeng.... Håper at noen vet om noen andre muligheter...!? Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 jeg ringte microsoft idag, og fikk vite hva jeg kunne gjøre, og etter det jeg forsto, så lagde jeg en ny mail, som jeg addet som ny mail den kontoen jeg ikke ville bruke, da ble min mail jeg vil bruke ikke være knyttet til noen XBL konto lengr, deretter added jeg den mailen min til den kontoen jeg bruker, så nå er alle problemer løst, også har microsoft en account ingen bruker:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå