Jorkey Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Den stasjonære maskinen min måtte formateres. Jeg innstallerte Windows på nytt helt til jeg kom til der jeg skal skrive inn produkt-nøkkelen. Men det var et lite problem. Lappen har blitt borte. Har lett høyt, lavt og midtimellom etter den, men finner den ikke. Er det noen som helst LOVLIG og gratis måte å få tak på koden? Fryktelig surt dersom jeg må betale 500kr + for noen tall og bokstaver. Takker for svar! Lenke til kommentar
kzn Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 kan vel prøve å ta kontakt med de som solgte deg pcen.. tror ikke MS gir fra seg kode uten at du har noe bevis på at du har hatt lovlig versjon. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Nå er jeg litt usikker på akkurat dette, men om det er en OEM-lisens av Windows du har, så må du ta kontakt med bedriften som solgte deg PCen. Det er de som da skal administrere support og slikt for deg. PS. Før noen bryter ut i tråden om lisensnøkler, cracks, osv: Alt man trenger å vite om warez, cracks, osv!. Endret 11. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
Jorkey Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Jeg kontaktet Komplett, men svaret var følgende: "Det er dessverre ingen måte å få tak i denne nøkkelen hvis dere har mistet den." (direkte sitert) Men det må da være en eller annen måte å få tak i en ny. Endret 11. desember 2007 av Jorkey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå