Gnomas o.O Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...94-F5F6335BEAAF shoplist.aspx?mod...ngListId=527742[/url] her e lista... vill alt passe og være stabilt? noen endringer? helst samme pris er ikke helt sikker på lydkorte om det er god på musikk også? og om det er plass til vifte styring/cpu kjøler osv pcen skall brukes til spilling/musikk (multitasking) blir neppe overclokket før det er jeg helt grønn på kansje overklokk av cpu... pcen bestilles asap iamed jeg vill ha den før jul edit: kan noen linke det nye 8800 korte? fant det på ps.no men ikke komplett...kan eventuelt bestille skjerkorte fra ps.no takker før svar Edit fiksa link Endret 12. desember 2007 av woulf Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Umulig å se handlelista di. Så da kan jeg ikke hjelpe deg. Lenke til kommentar
Gnomas o.O Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Sånn! der va linken fiksa =) Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Ville kansje ikke brukt så mye på kabinett og strømfrosynning, og heller brukt noe av det på en 24" skjerm. Det er bare og se etter 8800 GT kort eller GTS kort med 512 MiB minne. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 skal du klokke deluxe? Viftene til Corsair Dominatorene er ikke særlig nødvendig om du ikke skal tyne maxs ut av brikkene da er er rimelig godt kjølt fra før... Gir en advarsel her, for Dominator vifta bråker som en gud Lenke til kommentar
Gnomas o.O Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 hmm ikke nå særlig planer om og klokka hvis det er vanskelig men får nokk hjelp med det... bråket er ikke så farlig, liker og ha pcen kjølig har hatt problemer med ALT for varm pc hehe Lenke til kommentar
Gnomas o.O Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Hmm ikke mange inspill her så da regner jeg med alt er greit? (alt passer og er stabilt?) Lenke til kommentar
Footy Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Bare kjøp den du, men du trenger den ikke på noen måte. som sagt, Dominator serien har kjøler fra før... Viftene kommer ikke til ha noen effekt hos deg i det hele tatt... Helle motsatt da de kommer til å ta plass og gi mindre air flow i kabinettet Lenke til kommentar
Gnomas o.O Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Bare kjøp den du, men du trenger den ikke på noen måte. som sagt, Dominator serien har kjøler fra før... Viftene kommer ikke til ha noen effekt hos deg i det hele tatt...Helle motsatt da de kommer til å ta plass og gi mindre air flow i kabinettet hehe når du snakker om viftene regner jeg med du mener de 3 Noctua viftene? glemte kansje jeg og nevne hehe men de er til felles stajonærn, plages med høy tempratur (speed fan viser 70-73 konstant ) og bluescreen ved load/spilling. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Nei jeg prater om disse http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=325110 Du hadde de på handle lista di Lenke til kommentar
Gnomas o.O Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) ok regnet den som en vifte og ikke "viftene" da fjerner jeg den bare fra lista mi da men ser resten av maskin fin ut? ikke mye vits med kjøling vis maskina ikke virker hehe Edit: liten skrivefeil Endret 11. desember 2007 av woulf Lenke til kommentar
Footy Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 vet ikke lengre, kan ikke se lista lenger Lenke til kommentar
Gnomas o.O Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 ok gjort...hmm linken vierker da til meg. Lenke til kommentar
Gnomas o.O Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) har måtta bytte ram for komplett var fri og kabinette bestiller jeg fra netshop trur jeg? så dem hadde det på lager der... bestiller i dag eller i morra (regner med det blir i dag) så jeg trenger råd fort =) Edit: liten skrivefeil Endret 12. desember 2007 av woulf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå