hernil Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hei. Jeg så på X-files her om dagen (forøvrig en veldig bra serie, er det en X-files tråd her på forumet?), og fant ut at "theme" sangen kanskje kunne bli en god meldingslyd, så til poenget: noen som gidder å grave frem "X-files theme" i mp3 til meg? Takk Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hei.Jeg så på X-files her om dagen (forøvrig en veldig bra serie, er det en X-files tråd her på forumet?), og fant ut at "theme" sangen kanskje kunne bli en god meldingslyd, så til poenget: noen som gidder å grave frem "X-files theme" i mp3 til meg? Takk Den er vel mest sannsynlig rettighetsbeskyttet, så her får du neppe noe hjelp. Det du kan gjøre, er å spille av kjenningsmelodien på PC-en og spille den inn på mobilen. Det bør gå greit så lenge det er til eget bruk. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 uff, tenkte ikke på det, jeg får spille den inn fra youtube da, RIAA kommer vel ikke å banker på om jeg bruker den som melldingslyd... rettighetsbeskytte kjenningsmelodien til en femten år gammel serie er kanskje litt drøyt, selv om det kommer en X-files film til neste år. takk for hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå