LL Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Etter å ha kjøpt meg nytt skjermkort får jeg følgende og lignende feilmeldinger i flere spill (Unreal 2, WarCraft 3): ----- General protection fault! History: FD3DTexture::Cache <- FD3DRenderInterface::CacheTexture <- FD3DRenderInterface::HandleCombinedMaterial <- FD3DRenderInterface::SetShaderMaterial <- FD3DRenderInterface::SetMaterial <- (Shader AtlantisT.Wall.MetlPart_U00G374v4Final) <- FCanvasUtil::Flush <- PrecachingTextures <- Precaching <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop Build: Jan 7 2003 18:16:21 ----- General protection fault! History: RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop Build: Jan 7 2003 18:16:21 ----- Mitt system består av: Abit KT7a v1.3 Athlon T-bird 1400 (100) 3x256MB ram (PC100) Creative Live lydkort 40GB HDD 2xCD-rom 250W Aopen PSU DX 9 Noen som har vært borti disse feilmeldingene? Hva kommer de av? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå