Gå til innhold

MSI Ti4800SE problemer


LL

Anbefalte innlegg

Etter å ha kjøpt meg nytt skjermkort får jeg følgende og lignende feilmeldinger i flere spill (Unreal 2, WarCraft 3):

 

-----

General protection fault!

 

History: FD3DTexture::Cache <- FD3DRenderInterface::CacheTexture <- FD3DRenderInterface::HandleCombinedMaterial <- FD3DRenderInterface::SetShaderMaterial <- FD3DRenderInterface::SetMaterial <- (Shader AtlantisT.Wall.MetlPart_U00G374v4Final) <- FCanvasUtil::Flush <- PrecachingTextures <- Precaching <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

 

Build: Jan 7 2003 18:16:21

-----

General protection fault!

 

History: RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

 

Build: Jan 7 2003 18:16:21

-----

 

Mitt system består av:

Abit KT7a v1.3

Athlon T-bird 1400 (100)

3x256MB ram (PC100)

Creative Live lydkort

40GB HDD

2xCD-rom

250W Aopen PSU

DX 9

 

Noen som har vært borti disse feilmeldingene? Hva kommer de av?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...