evgeny Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Og hvis ikke det er mulig i en tabell hvordan bør jeg gjøre det da? Takk på forhånd Endret 12. desember 2007 av evgeny Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Runde hjørner, mener du? CSS og bilder, og divs istedenfor tables. For eksempel http://www.modxcms.com/simple-rounded-corner-css-boxes.html Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Det blir vel med bakgrunnsbilder/bilder Og det bør gjøres med divs og CSS, og ikke tables som Hein sa ovenfor Lenke til kommentar
arex1337 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hvis du da ikke skal ha runde hjørner i en tabell med utlistet data e.l. For skal vi la tvilen komme trådstarter tilgode, må jo vi nesten anta det Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Ja jeg mente runde hjørner :-) Endret 12. desember 2007 av evgeny Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Om det er runde hjørner laget av ren css er det nok dette det du leter etter. Det vil ikke funke i IE da. Men er da ikke vanskelig å lage det ut ifra bildefiler heller. Bare skjære ut bunnen av den boksen du ønsker og sette den i egen div under den øvre delen. Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 tror jeg venter på CSS3 Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 tror jeg venter på CSS3 Et meget langsiktig prosjekt du jobber med, med andre ord? Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 lol. nei Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 For om du vil vente på full støtte for CSS3 i alle nettlesere, så må du vente noen år Lenke til kommentar
ahlt Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Om du ønsker kan du gjøre dette via javascript. Feks ved å bruke CurvyCorners. Kan nevne at jeg aldri har prøvd dette på tabeller selv, men funker helt fint på divs etc. Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Om du ønsker kan du gjøre dette via javascript. Feks ved å bruke CurvyCorners. Kan nevne at jeg aldri har prøvd dette på tabeller selv, men funker helt fint på divs etc. Fungerer ikke på tables (Kan sikkert wrappe en div rundt tabellen men...), men vil ikke anbefale js til dette når CSS gjør jobben alene Endret 20. desember 2007 av Stian Jacobsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå