Kontorstol Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 OK Lenge til du er klar med en beta? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) OK Lenge til du er klar med en beta? Not long now, blir vel til litt etter påskeferien (14-25 mars, da skal jeg kode ) Endret 25. februar 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Fint Henger meg på son betatester Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Lenge siden jeg har hørt noe nytt nå, er det liv i deg eller? Edit: Liten leif Endret 6. april 2008 av Kontorstol Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Ja, holder på å skrive om hele greia til MVC, var ikke mye jobb, mest å gi modulene muligheten til å servere andre formater enn HTML uten problemer. Jeg er ganske perfeksjonist (på godt og ondt), så straks jeg finner et genialt konsept for hvordan koden skal settes opp må jeg tilpasse meg det. Er en grunn til at jeg ikke har spurt etter utviklere til å hjelpe meg, jeg vil ha friheten til å jobbe i fred i utviklingsfasen. Endret 6. april 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Blir gøy å følge med. Stå på! Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Vell, det er 3.mai i dag? ferdig med beta version? =P Om du har muligheten send meg en pm, når den er ferdig. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Vell, det er 3.mai i dag? ferdig med beta version? =P Om du har muligheten send meg en pm, når den er ferdig.Hehe, nei. Skole har tatt litt tid, men er nå bare å følge med i denne tråden, alle som vil kan få beta-tilgang når den tid kommer Jobber med å friske opp designet litt nå, og bedre støtten for mobile enheter. Endret 3. mai 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Elliphant Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Ser kjempestilig ut, gleder meg til å se et endelig resultat. Nå har ikke jeg kompetanse til å uttale meg, men jeg gikk inn på blogbox.no og fant en mappe der som het bacup, inni den respektive mappen fant jeg backup av sql-databasen. Er ikke dette noe som kan missbrukes av andre brukere kanskje? Isåfall kunne det vært en ide å få passordbeskyttet den mappen..? Ikke alle som er skinnhellige dessverre. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Ser kjempestilig ut, gleder meg til å se et endelig resultat.Nå har ikke jeg kompetanse til å uttale meg, men jeg gikk inn på blogbox.no og fant en mappe der som het bacup, inni den respektive mappen fant jeg backup av sql-databasen. Er ikke dette noe som kan missbrukes av andre brukere kanskje? Isåfall kunne det vært en ide å få passordbeskyttet den mappen..? Ikke alle som er skinnhellige dessverre. Alt er åpen kildekode så database-layout er tilgjengelig uansett hva, og den filen der er gammel, den tilhører blogbox 0.1 og er ikke kompatibel med dagens versjon. Angående din PM skal jeg skrive et litt mer utfyllende svar i løpet av uken. Lenke til kommentar
eigan Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Hvordan går det? Ser nesten ut som siden din er hacket? ^^ Endret 11. august 2008 av Einar Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 :-P "Heldigvis" var det Wordpress som ble hacket og ikke min kode. Begynner å kode igjen snart, har flyttet (til Island :-D) og skal kjøpe meg ny PC. I begynnelsen forsvinner vel litt tid i sosialisering grunnet ny skole og alt det der, men skal nå få gjort litt allikevel Lenke til kommentar
the_dOle Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Spennende prosjekt, skal prøve å huske å titte innom og følge med på hva som skjer her! Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 ehm, how are you doing ? on the project... Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Jobber litt her og der, men skole tar mye tid... Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Wow, ser ut som et veldig spennende projekt! Flott tiltak Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Hehe, ja. Gaar litt treigt desverre da, mest fordi mye flytting mellom Norge/Island og tidkrevende skole. Kunne brukt juleferien paa aa kode, men maa hjelpe til med aa flytte her ogsaa Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 c'mon bitch.. - drit i å flytte, gjør ferdig blogBOX!!!! Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Bruk en ORM og et brukbart templating språk, og du har en potensiell contributer her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå