boffeeen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Nå er det slik at jeg har flyttet, og er ute etter en switch til å ha på rommet i tilfelle kompiser kommer over med xboxen osv, så, jeg lurte på om dette har oen følger for NATen min? Den står nemlig på open nå, og vil ikke ha den dettende over på noe annet. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=316873 Vil denne funke, uten å ha noen innvirkning på naten? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 en ren switch skaper sjelden problemer. Hvis man involverer en router kan det bli krøll hvis man ikke setter den opp riktig. Skal gå bra dette Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Det er allerede involvert en ruter, signalet går fra ruteren i stua, til switchen på rommet. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Det er allerede involvert en ruter, signalet går fra ruteren i stua, til switchen på rommet. det jeg mener er at det skal ikke ha noe å si å legge til en switch på et nett som virker. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Nei det skal ikke ha noe å si om du legger til en switch til! Så lenge routeren er åpen går dette helt fint :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå