Joffer Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Telefonen er jo schjøstøgg i vinkel. Nei venter på N95 8GB black Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 jeg snakket med chess på telefon angående dette med nedbetaling osv.De 1500 (+250) kronene betales bare for å bryte avtalen om abonnementet. IKKE nedbetalingen. Så prisen blir uansett 4300++ totalt. Det står at telefonen er låst er dem det?eller er dem åpen? Så bare at det sto at dem var låst i 12mnd Lenke til kommentar
2mmen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 svarte du deg ikke selv da ? Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 svarte du deg ikke selv da ? Vest man betaler ut telefonen eller abonemanget får man koden da?tenkte på vest jeg betalte inn 1500+250kr i gegyr til dem Lenke til kommentar
poe Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Vi kan alltids sutre litt over at den ikke har infrarød port, men det blir som å klage på at en ny BMW ikke har kassettspiller. En av de beste sammenlikningene jeg har hørt på lenge! Tja, eller det å bruke den som fjernkontroll aldri vil bli aktuelt. Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Tja, eller det å bruke den som fjernkontroll aldri vil bli aktuelt. N82 fungerer selvfølgelig flott som fjernkontroll. Lenke til kommentar
poe Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Tja, eller det å bruke den som fjernkontroll aldri vil bli aktuelt. N82 fungerer selvfølgelig flott som fjernkontroll. Når jeg tenkte på fjernkontroll, så mente jeg selvfølgelig til tv-en eller andre dingser som benytter seg av ir for overføring av signalet. Kan du forklare meg hvordan N82 fungerer som fjernkontroll til tv-en din uten ir? Og hvordan i alle dager kan den fungere "flott" uten en trykkfølsom skjerm, som lar deg sette opp knapper etter behov? Endret 13. desember 2007 av poe Lenke til kommentar
geirandreo Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Eg syns den ser veldig lekker ut!' Har den mulighet til å åpne office dokumenter? Det har du, de aller fleste tekst dokument åpnes lett, for 187,- for du fullversjonen også, med alle redigeringsmuligheter, Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Når jeg tenkte på fjernkontroll, så mente jeg selvfølgelig til tv-en eller andre dingser som benytter seg av ir for overføring av signalet. Kan du forklare meg hvordan N82 fungerer som fjernkontroll til tv-en din uten ir? Og hvordan i alle dager kan den fungere "flott" uten en trykkfølsom skjerm, som lar deg sette opp knapper etter behov? At du mener en infrarød fjernkontroll til fjernsynet er langt ifra selvfølgelig i 2007. Det er mye du kan styre med N82, men er nok relativt få måter å styre et fjernsyn med kun ir på, ja. Uansett, har dette noen gang vært brukt i stor grad? Min erfaring når jeg har prøvd dette på P-seriens mobiler (P800 og P990) så har jeg alltid måtte gå ca. 1-2 meter unna fjernsynet, blir det noe lenger enn som så funker det dårlig. Kan blåses opp så mye man vil, men sannsynligvis få som plages over at det ikke er IR. Litt som diskettstasjon på PC. Endret 14. desember 2007 av arehei Lenke til kommentar
poe Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Når jeg tenkte på fjernkontroll, så mente jeg selvfølgelig til tv-en eller andre dingser som benytter seg av ir for overføring av signalet. Kan du forklare meg hvordan N82 fungerer som fjernkontroll til tv-en din uten ir? Og hvordan i alle dager kan den fungere "flott" uten en trykkfølsom skjerm, som lar deg sette opp knapper etter behov? At du mener en infrarød fjernkontroll til fjernsynet er langt ifra selvfølgelig i 2007. Det er mye du kan styre med N82, men er nok relativt få måter å styre et fjernsyn med kun ir på, ja. Uansett, har dette noen gang vært brukt i stor grad? Min erfaring når jeg har prøvd dette på P-seriens mobiler (P800 og P990) så har jeg alltid måtte gå ca. 1-2 meter unna fjernsynet, blir det noe lenger enn som så funker det dårlig. Kan blåses opp så mye man vil, men sannsynligvis få som plages over at det ikke er IR. Litt som diskettstasjon på PC. Da har du nok ikke prøvd fullversjonen. Hadde denne på min P910i, og den fungerte meget bra. Og jeg tipper Nokia kunne fjernet det meste grunnleggende fra sine telefoner, før fanatikerne reagerte. Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Vi kan alltids sutre litt over at den ikke har infrarød port, men det blir som å klage på at en ny BMW ikke har kassettspiller. En av de beste sammenlikningene jeg har hørt på lenge! haha ja det synes jeg og! Fikk min i dag.. Herlig altså Lenke til kommentar
mobilola Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Tintom (www.tintom.no) selger N82 for bare kr 3750.- (uten abonnement) Er vel billigste tilbudet pr dags dato, har tilogmed prisgaranti. Endret 16. desember 2007 av mobilola Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Noen som har kjøpt noen ting dær da?ser det et enkeltpersonforetak Lenke til kommentar
mobilola Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Noen som har kjøpt noen ting dær da?ser det et enkeltpersonforetak Har ingen erfaring med butikken. Ser at lagerstatus sank fra 5 til 3 i går, så noen har handlet billig tlf Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Etter å ha hatt tlfen noen dager nå må jeg si meg hjertens enig med testen. Er nok den beste tlfen jeg har hatt siden K750i Lenke til kommentar
Requi Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Tintom (www.tintom.no) selger N82 for bare kr 3750.- (uten abonnement)Er vel billigste tilbudet pr dags dato, har tilogmed prisgaranti. Er 3.750,- det totale beløpet du trenger å betale for å få den hjem til deg? Lenke til kommentar
mobilola Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Tintom (www.tintom.no) selger N82 for bare kr 3750.- (uten abonnement)Er vel billigste tilbudet pr dags dato, har tilogmed prisgaranti. Er 3.750,- det totale beløpet du trenger å betale for å få den hjem til deg? Ja 3750,- pluss frakt Har bestillt en jeg Lenke til kommentar
Duppsa Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Fortell om du har fått varen da, og om hvordan evt returrett eller reklamasjoner fungerer.... skeptisk jeg men... Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Er det nokon som har ein link til tilbudet på tintom? Eg finner det kun til over 5k! Lenke til kommentar
hagbart2 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Tintom (www.tintom.no) selger N82 for bare kr 3750.- (uten abonnement)Er vel billigste tilbudet pr dags dato, har tilogmed prisgaranti. Hei Det står faktisk at N82 koster 5250.-,så jeg vet ikke hvor du har 3750.- fra. Tintom (www.tintom.no) selger N82 for bare kr 3750.- (uten abonnement)Er vel billigste tilbudet pr dags dato, har tilogmed prisgaranti. Er 3.750,- det totale beløpet du trenger å betale for å få den hjem til deg? Ja 3750,- pluss frakt Har bestillt en jeg Hei Den koster 5250.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg