viste19 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hei =) Har bygd pc osv. Starter windows, og instalerer alle driverne. Men skjermkort driveren: Når jeg tar i cd en når jeg er inni windows så reagerer ikke noenting. Ikke på min datamaskin og Dvd stasjon.. Prøvde derfor å starte windows med cd en i . Da ville ikke Explorer.exe ( bakgrunnen viser bare ) starte. Ser dvd stasjonen jobber på follt. tar ut cd en og windows starter. Tenkte d var CD-en sitt problem og prøver fra www.sapphiretech.com finner driveren og når jeg trykker Last ned. åpner en box (Nytt vindu) seg og nederst står det : Laster ned (10) %. Etter det står det fullført. Ingenting skjer ( Blank box ) ? Så mitt spørsmål er: Hvordan skal jeg få tak i driveren ? (Blir gla for linker ) Ikke noe download.com useriøste sier som KAN inneholde virus. Lenke til kommentar
Co0O Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Driver til skjermkort kan du enkelt og greit laste ned direkte fra kilden: ATI (AMD) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå