levlex Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Nutel avviser påstanden fra Ventelo om at selskapet er konkurs, og sier Ventelo er på jakt etter nye kunder. Les mer Lenke til kommentar
MsGonzalez Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Det som er mest fantastisk med hele denne saken er at ingen av selskapene tar tlf når du ringer. Hos Nutel får du en automatisk tlfsvarer som svarer deg vagt på det du lurer på. Hos Ventelo kommer du faktisk frem til en kundebehandler som bare noterer nr ditt og sier at du vil bli ringt opp igjen.... (jeg ringte klokken 09.50 i dag og klokken er nå 1800) enda ingen som har ringt meg opp igjen... har forresten selv ventet over 3 måneder på at Nutel skal aktivere mitt Killbill student simkort..... Endret 11. desember 2007 av MsGonzalez Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 MsGonzalez du har skrevet nutel begge plasser Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Ventelo, ja. Et større drittselskap skal du jammen med lete lenge etter... Lenke til kommentar
Foxteren Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Det som er mest fantastisk med hele denne saken er at ingen av selskapene tar tlf når du ringer. Hos Nutel får du en automatisk tlfsvarer som svarer deg vagt på det du lurer på. Hos Ventelo kommer du faktisk frem til en kundebehandler som bare noterer nr ditt og sier at du vil bli ringt opp igjen.... (jeg ringte klokken 09.50 i dag og klokken er nå 1800) enda ingen som har ringt meg opp igjen... har forresten selv ventet over 3 måneder på at Nutel skal aktivere mitt Killbill student simkort..... Hmm... Jeg har kommet gjennom 2-3 ganger i dag til ventelo uten problemer... Lenke til kommentar
AndreasC Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Det som er mest fantastisk med hele denne saken er at ingen av selskapene tar tlf når du ringer. Hos Nutel får du en automatisk tlfsvarer som svarer deg vagt på det du lurer på. Hos Ventelo kommer du faktisk frem til en kundebehandler som bare noterer nr ditt og sier at du vil bli ringt opp igjen.... (jeg ringte klokken 09.50 i dag og klokken er nå 1800) enda ingen som har ringt meg opp igjen... har forresten selv ventet over 3 måneder på at Nutel skal aktivere mitt Killbill student simkort..... Hmm... Jeg har kommet gjennom 2-3 ganger i dag til ventelo uten problemer... Jag jobbar på Ventelo och vi har suttit med folk från Nutel hela dagen. Det är klart att det blir lite kö när alla Nutel kunder ringer in helt plötsligt men en hel del folk som normalt inte jobbar med support har hjälp till (jag f.eks.) Lenke til kommentar
MsGonzalez Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 jeg kom jo frem til en kundebehandler hos Ventelo, men neste responsen jeg fikk av hun damen var "hva er nr ditt så tar skal jeg be noen som har med det å gjøre å ringe deg i løpet av dagen" ingen som har ringt meg....... det er bare frustrende siden begge parter er så opptatt av å holde kundene oppdaterte, men når du prøver å få en oppdatering så møter du vel du møter jo ingen ting. Klart at det er mange kunder som ringer, men dette er sånn som skulle ha vært forutsett og gjerne vært litt mer i møtekommende enn bare en automatisk tlf svarer eller en som noterer nr ditt..... er heller ikke så koselig å våkne opp av en melding om at et mobilabo. som du har forhåndsbetalt for og enda ikke har fått aktivert plutselig skal forsvinne og dette opplyser et annet selskap deg om.... Lenke til kommentar
VenteloAnsatt Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 De har ikke betalt det de skal og er konkurs. Dette vil komme frem ved evt kommentarer fra begge parter i løpet av dagen tror jeg Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 De har ikke betalt det de skal og er konkurs.Dette vil komme frem ved evt kommentarer fra begge parter i løpet av dagen tror jeg Kosn kan du si det?har du noe bevis før det da? Lenke til kommentar
raathass Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Same shit, new wrapping. Nutel, Fix Telecom, Unofon. Navnene er mange med personene på baksiden er de samme. En skulle tro de hadde lært litt om å drive teleselskap de siste årene, men åpenbart ikke. Det er bare å holde seg unna. Skal man velge lavprisselskap så velg et med solide industrielle eiere i ryggen (eksempelvis så er Hafslund majoritetseier i OneCall mens industrimagnatene Frank Bruland og Torgeir Nordstad eier IPEA...). Lenke til kommentar
anbar Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 siste melding fra Nutel: "Kjære kunde! Vi anbefaler deg å finne en annen operatør, da Ventelo har verslet at di abon.sperres mandag. Vi arbeider for at du kan fortsette å få norges beste fastpriser. Når vi har funnet en løsning ønsker vi deg velkommen tilbaek. Takk for din tillitt så langt. Mvh Nutel As" Jeg får en liten klump i halsen, hater ventelo fra før og ikke mindre nå, men skjønner at nutel ikke drev riktig. Jeg har kill bill student og første jeg tenkte på er hvordan det skal gå med mine innbetalte 390kr. Det er ikke så viktig egentlig så lenge selskapet overlever, med så gode betingelser er det riktig og viktig at det finnes press i markedet. Men nå bytter jeg tilbake til hafslunds one call, så støtter jeg opp om mine egne aksjer. Lenke til kommentar
MsGonzalez Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 lurer sånn på hva jeg skal gjøre, for jeg har enda telenor, har jo ikke fått aktivert mitt nutel simkort enda... om de sperrer sim-korte mitt, sperrer de jo et telenor sim-kort... :S Hjelp?! Lenke til kommentar
anbar Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 lurer sånn på hva jeg skal gjøre, for jeg har enda telenor, har jo ikke fått aktivert mitt nutel simkort enda...om de sperrer sim-korte mitt, sperrer de jo et telenor sim-kort... :S Hjelp?! de kan ikke sperre deg om du ikke er blitt portert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg