Gå til innhold

Det ultimate mp3 spiller!

Anbefalte innlegg

Hvilken spiller er den som er best??

Etter:

Lyd

batterilevetid

minne

holdbarhet, tåler fall i gulvet o.l.

kan brukes når som helst, snowboard o.l.

brukervenlighet

radio

musikk overføring

design

størrelse

menyer

ekstra utstyr, som diktafon, headset osv.

Er det noe mer som skal være med så ta med det.

Men hvilken mp3 spiller er den beste??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Kjempe fine de der :D

Er det de med best lyd? Eller nesten.

Hvordan er øreproppene som følger med?

Hvilket headset burde man bruke til dem?

siden du i det hele tatt spør hvordan de medfølgende proppene er, har du ikke peiling på lyd overhodet og derfor burde ikke lydkvalitet spille noen rolle. men ja gode alternativer de to der

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Er selv rimelig interresert i de der.

Men det er et stort minus med begge to. De er ikke "lomme-vennlige" såvidt jeg har forstått.

Man må altså da de opp av lommen og styre med begge hendene og trykke her og der bare for å skifte sang.

(Eller har man noen små knapper på siden av D2 som kan gjøre det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Er selv rimelig interresert i de der.

Men det er et stort minus med begge to. De er ikke "lomme-vennlige" såvidt jeg har forstått.

Man må altså da de opp av lommen og styre med begge hendene og trykke her og der bare for å skifte sang.

(Eller har man noen små knapper på siden av D2 som kan gjøre det?

du kan programmere meny og volumknapper på D2 til å virke selv om du har på hold, dvs at du setter spillerer på hold og bruker de tre knappene til å skifte sang og pause/ikke pause

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Og da ble plutselig den spilleren veldig aktuell for meg! :ohmy:

(Går rundt med en Zen V Plus nå som jeg skifter sanger med hele tiden når den ligger i lomma)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

mesteren av å skifte sanger i lomme er cowon U2 da, men den er gammel, utgått og har monokrom skjerm. Litt morsomt, siden den banker vettet ut av dagens minispillere som zen stone, sansa clip, sansa express, samsung sine etc. Har fullt reportoar av innstillionger, radio med opptak, line in, vekkerklokke, lydopptak etc. Hasr en joystick som styrer alt, lærte med fort å bla i menyene outen å se på skjermen. Genial spiller, dog kanskje litt off topic siden den ikke selges mer.

men ja, d2 er fin, og den kan lett brukes i lomme som sagt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ja, den er knall. En på jobben har den.

Hadde den hatt f.eks 16GB hadde den vært aktuell.

Men får se litt mer på D2 jeg da, den har jo rimelig stor plass med minnekort.

Lenke til kommentar
mesteren av å skifte sanger i lomme er cowon U2 da, men den er gammel, utgått og har monokrom skjerm. Litt morsomt, siden den banker vettet ut av dagens minispillere som zen stone, sansa clip, sansa express, samsung sine etc. Har fullt reportoar av innstillionger, radio med opptak, line in, vekkerklokke, lydopptak etc. Hasr en joystick som styrer alt, lærte med fort å bla i menyene outen å se på skjermen. Genial spiller, dog kanskje litt off topic siden den ikke selges mer.

Hvordan er U3 i forhold til U2?

Lenke til kommentar

Hvordan er U3 i forhold til U2?

U3 var vel etterfølgeren til U2, nesten like liten. Knall lydkvalitet og med fargeskjerm. Kunne spille av video og kvaliteten var veldig bra, selv om det var liten skjerm. Denne produseres ikke lenger såvidt jeg vet, men det er sikkrt noen som fortsatt selger den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...