levlex Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 I går fikk Nutel-kunder varsel om stengning av abonnement. - Ikke bytt operatør, sier Nutel. Les mer Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Huff, dette blir jo verre og verre. Operatøren fremstår dårligere for hver eneste dag som går nå, har jeg inntrykk av. Har blandede erfaringer fra Nutel fra før, blant annet en bekjent som ble oppring ca. 30 ganger med hensikt telefonsalg, og det som skjer nå gjør inntrykket enda dårligere. Ventelo imponerer heller ikke ved å sende en såpass uklar sms og sette datoen en uke frem i tid når de klart vet portering tar minimum to uker. Småoperatører kan være nyttige på pris de, men her har vi greit eksempel på en av gangene det gikk dårlig. Endret 11. desember 2007 av arehei Lenke til kommentar
daysi Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg er selv KillBill kunde og er kjempefornøyd med dem. De har ikke betalt regningene til Ventelo men det har sikkert sine årsaker. Men uansett, JEG kommer aldri til å gå til VENTELO pga den måten de " TVINGER " oss til å gå til de. Enten går vi over til dem eller så stenger de linjene våre. Jeg har solgt noen abonnementer til KillBill og de har også vært kjempefornøyde med dem. Vi kommer tilbake når NUTEL er tilbake igjen, og det tror jeg nesten alle sammen kommer til å gjøre. Ventelo kommer ikke til å få noen av de jeg kjenner og godt er det. Men gå til OneCall for de er billige for det har min samboer og hun er kjempefornøyd med sitt abonnement. Nei Stå på Nutel for dette klarer Dere, så sees vi litt senere. Hilsen TASSEN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg