RoninMasao Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Star Ocean 4: First Departure vil bli sluppet for Xbox 360 og PlayStation 3 i 2008.. dette vil det stå en hel del om i Famitsu Januar i følge en koreansk internet side.. Her.. Jeg skjønner ikke døyten av det som står.. men det det står er visst at Star Ocean 4: First Departure er første del av en Triologi.. del to og tre blir : Second Evolution og Till the end of Time.. Men her gjelder det og ta det hele med en stor sleiv salt til vi får bekreftelser fra andre hold.. Endret 28. desember 2007 av RoninMasao Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Den versjonen av Star Ocean III som ble lansert i Europa har undertittelen Till the end of time. Litt rart hvis de bruker samme undertittel to ganger i samme serie. Men uansett så likte jeg SO III, så jeg ønsker velkommen oppfølgeren i 2008. Håper det blir bra. Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Har nett lest litt til .. og det er visst Remake av alle de foregående det er snakk om.. Star Ocean I hadde undertittelen.. First Departure og Star Ocean 2 Second Evolution.. så ... Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Har ikke spilt det første SO, men det kommer remade på PSP snart. Eneste jeg ikke likte er AI til kompisene dine i III. Når kampene startet sprang de bare inn i veggen hele tiden. Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Ser ut som det er noe sannheter ute og går! Link til video! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg har ikke spilt de to første, men elsket 3'a. Jeg hadde aldri noe problem med AI'en til vennene mine, men problemet var at selve CD-en ikke fungerte som den skal. Noen ganger startet den helt fint, andre ganger var det vel den tiden på måneden... Gleder meg til en remake av alle tre. Dette blir stort! Lenke til kommentar
missilecatcher Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Det beste spillet hittil er etter min mening Star Ocean 2: The Secon Story. Historien er dyp og velfortalt, og det er nesten uendelig mange side-quests man kan fordrive tiden med. Kanskje et av de beste spillene til PSX Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Nettsiden i trådstarters post på norsk (Google Translate) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå