tp88 Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Jeg har hørt så mye om at de ikke kan spilles noe slags form for brente cd-plater på xbox? Er dette sant? Min Xbox spiller fint CD-R og CD-RW plater med musikk på. Ingen problemer. Er dette hos alle sammen? Lenke til kommentar
Rune S Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Jeg tror det kommer an på hvilken type cd'er du bruker. Lenke til kommentar
kim Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 At du kan spille CD-R plater er fordi du sannsynligvis har en Samsung CD-ROM i Xbox v.1.1'en din.. Hadde du hatt 1.0 kunne du ikke spillt CD-R plater. Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Var tilbudet på elkjøp før jul (med halo og doa3) en v1.1 xbox eller 1.0??? Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Alt avhenger av hvilken xbox du har. v 1.1 takler cdr og dvdr glimrende, men kan ofte hikke... v 1.0 takler cdrw cdr og dvdr Hvis xboxen din er produsert etter August 2002 så er den mest sansynlig 1.1, (dette kan kan du finne ut ved å se på lappen under xboxen) Lenke til kommentar
tp88 Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2003 Hmm...kjøpte Xboxen min på Januarsalget på Elkjøp. Da er det sikkert verson 1.1. Sier du at man kan spille DVD-R plater på den? Kan jeg da kopiere Xbox spill med en DVD-brenner og spille dem på boxen? Da trenger man ikke modchips heller da hvis det er slik... Hmm...sjekka nettopp under boxen min, og der stod det at den var produsert i 24/10/2002...da må det vel være versjon 1.1 da... Lenke til kommentar
hkallestad Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Du må nok modde. Lenke til kommentar
raysv Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Alle xboxer MÅ moddes for og kunne bruke backups. Menne når det kommer til cd-r osv så er xboxen laget med mange forskjellig DVD drives. Det sies at v.1.1 som du har skal bare ha samsungs drive, og disse klarer og kjøre cd-r/cd-rw/dvd-r. Grunnen til at den må moddes før dette går ann er fordi den orginale BIOSen på xboxen din setter en stopper på dette, og du må da kjøre den opp med en annen BIOS for at den ikke skal si at dette er en ugyldig plate. Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Det er mye enklere å bare overføre spillene direkte til HDD'n i xboxen med nettverkskabel (krysset hvis du ikke bruker HUB). Er plass til ca. 5GB på org. hdd (under E:). Har satt i en 80GB seagate selv, og det fungerer helt fint. Lenke til kommentar
raysv Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Maskinen må fortsatt være moddet for å kunne gjøre det... Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 se på www.slashxbox.com Lenke til kommentar
tp88 Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 Noen her som kan hjelpe meg med hvordan jeg åpner xboxen? Finner ikke noen måte å åpne den på... Hvilke modchips vil dere anbefale meg som er best? Er det trygt å sende xboxen min til hammar.no for at de skal modde den? Hvis jeg modde xboxen, får jeg da spille Xbox live? :-? Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 www.xbox-scene.com <- alt om mod. spiller du XBOX Live med modchip blir xboxen utestengt fra XBOX Live for alltid. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Hmm...kjøpte Xboxen min på Januarsalget på Elkjøp. Da er det sikkert verson 1.1.Sier du at man kan spille DVD-R plater på den? Kan jeg da kopiere Xbox spill med en DVD-brenner og spille dem på boxen? Da trenger man ikke modchips heller da hvis det er slik... Hmm...sjekka nettopp under boxen min, og der stod det at den var produsert i 24/10/2002...da må det vel være versjon 1.1 da... Kjøpte min oxo på Januarsalget på Elkjøp. Det var en v1.0 :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå