Stinkey Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Da er det offisielt det vi gamers har visst hele tiden. Dataspillere stresser mindre Vi drikker også ifølge undersøkelsen mindre enn andre. Vi kan ikke se noen sammenheng mellom dataspill og dårligere helse Så da er det heller ikke direkte usunt å game. Selvfølgelig er det sunnere å ta en joggetur, men gaming er morro og ikke direkte usunt Jeg er fornøyd i alle fall Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Kanskje vi gamere stresser mindre, men de som spiller mye blir sløve, slik som en som kommenterte på artikkelen sa. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Stresser mindre? Kanskje de som henger på Second Life.. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg er ikke sløv. Jeg har spilt data (ikke i strekk) siden jeg var 4 år eller noe. Elsker freerunning og parkour, og har det som hobby nå og da. Andre aktiviteter har jeg absolutt ikke problem med å gjøre heller. Dagligdags arbeid og sant har jeg tålmodighet ovenfor, selv om jeg synes det er gørrkjedelig. Og at vi er mindre stresset merkes MEGET fort! Når jeg er hjemme så er det som regel noe som må gjøres, og pappa liker å herse! Han forventer at alle skal (nettop!) stresse rundt ham for å få ting rundt.. Der er den fatale feilen. Jeg tar meg så sykt god tid, fordi jeg har så mye tid! Og dessverre aksepteres ikke det, og det blir alt for ofte krangel.. Folk burde være mindre stresset nå til dags! Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 stressgamere da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå