Gå til innhold

Kan du forstørre en logo for meg. *løst*

Anbefalte innlegg

Heisann

Driver litt på med video redigering, og webside til jobben, og i den sammenheng så trenger jeg og få logoen i større format (pixler)

Logoen er veldig simpel, men p.g.a mangel på kunskap så vet jeg ikke helt hvordan.

Dette er logoen i den størelsen jeg har:

Dette er størelsen og så fort jeg prøver og blåse den opp, så blir jo alt firkantete.

Så jeg vil jo tippe at det enkleste er og lage logoen på nytt bare MANGE ganger større?

Og da lurer jeg på hvordan jeg kan lage de stripene?

Så om noen hadde kunnet hjulpet meg med dette hadde det vært knall:)

Mvh ITW

Endret av Itw
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-INkUtP

siden du jobber med web så antar jeg at du har en del verktøy, de stripene kan du lage ganske lett med Adobe Illustrator, eller du kan bruke Photshop og lage en strek med litt tykkelse og bruke Freetransform>Warp og bøye den etter åssen du vil.

Lenke til kommentar

Okei, skal se om jeg får knotet fet til i photoshop...

Er ikke noen kløpper i det, men må kan vell ikke være så vanskelig?

Er ikke tilfeldigvis noen her som kan dette og fikser det på noen minuter som har litt tid til overs?

Så kan de jo tjene seg en stjerne i boka:D

Lenke til kommentar

Det beste er å konvertere logoen til vektorformat. Da kan du skalere i alle retninger senere. Noen enkle søk på google gir deg forklaringer til hvordan dette skal gjøres enklest mulig. Det er mange her som kan og har tid til å gjøre det for deg, men siden det er for et firma bør dere kanskje tilby en slant til den som kan gjøre det? :)

Endret av kjeklulf
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...