Gohei Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) He! lurer på hvordan en kan deaktivere dialogboksen der man skriver inn passord for brukeren i xp professional. har bare en bruker, og bruker ikke passord. bare irriterende... Endret 14. desember 2007 av Gohei Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Kanskje dette her kan hjelpe deg? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Kanskje dette her kan hjelpe deg? Det hjalp for meg! Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 En enklere måte er vell og bare velge automatisk innlogging, når du er inne på menyen for bruker kontoene. Det har jeg hvertfall gjort, jeg har Home, men regner med at Pro også har denne funksjonen. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 En enklere måte er vell og bare velge automatisk innlogging, når du er inne på menyen for bruker kontoene.Det har jeg hvertfall gjort, jeg har Home, men regner med at Pro også har denne funksjonen. Funka av en eller merkelig grunn ikke for meg. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Hva om du skriver: control userpasswords2 i cmd og huker av Bruker må skrive inn brukernavn og passord for og bruke denne datamaskinen? Edit: Trykk bruk, og det kommer opp et vindu som gir deg muligheten til og logge inn atomatisk, tast inn passord også trykker du ok. Endret 13. desember 2007 av ondskapen Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hva om du skriver: control userpasswords2 i cmd og huker av Bruker må skrive inn brukernavn og passord for og bruke denne datamaskinen? Edit: Trykk bruk, og det kommer opp et vindu som gir deg muligheten til og logge inn atomatisk, tast inn passord også trykker du ok. Det er vel strengt tatt den samme prosedyren som jeg linket til i mitt første innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå