Gå til innhold

Hvilken av disse for 6995.- ?

Ulven

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville ha valgt HP'en. Den har bedre grafikkort(spille nye spill med lav kvalitet) og tilkoblinger samt design, Har selv erfaringer med HP Pavillion maskiner og en ting jeg ikke liker med dem er at det tar lang tid å boote opp. En annen ting er at det er vanskelig å oppgradere maskinen til Windows Xp fordi HP ikke lenger har driverstøtte til XP. Men ellers er det mye for pengene altså;)

Lenke til kommentar
Jeg ville ha valgt HP'en. Den har bedre grafikkort(spille nye spill med lav kvalitet) og tilkoblinger samt design, Har selv erfaringer med HP Pavillion maskiner og en ting jeg ikke liker med dem er at det tar lang tid å boote opp. En annen ting er at det er vanskelig å oppgradere maskinen til Windows Xp fordi HP ikke lenger har driverstøtte til XP. Men ellers er det mye for pengene altså;)

Oki, vet du hvordan de 2 prosessorene yter i forhold til hverandre ?

Endret av Ulven
Lenke til kommentar
Fujitsu Siemens AMILPI2530B

HP Pavilion dv6618

Hvilken av de 2 skjermkortene er best og hvilken pc ville dere valgt ?

Takker for rask respons :)

Alt avhenger av hva du skal bruke maskinen til. Men til den prisen så regner du vel med at det ikke er verdens råeste maskin du får. Jeg hadde valgt HP og grunnen er vel så enkel at jeg ikke handler PC på elkjøp. Dessuten har den bedre skjermkort og jeg liker HP maskinene generelt.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...