Gå til innhold

Halo: Heroic map-pack, førsteinntrykk?

Noko

Anbefalte innlegg

Hallo!

Kva er DITT førsteinntrykk av dei nye banane?

nr1: -Tok lang tid å loade første gongen!

Tenkte eg kunne ta litt fakta om våpen osv.:

Standoff: Blå base er svært nærme rocket, invis og hagle, og raud har nett det same.( info kan vera feil grunna FORVIRRING grunna symetrien)Virkar også som at dei har prøvd å gjere det umogeleg å hoppe i trea, som er ein god ting.

Rat's nest: Ganske mykje symetri her og, begge basene er veldig nærme både hammar, sniper, invis, ein turret som voktar all godisen og sjølvsagt rocket. har ikkje lokalisert hagla enno, men har funne to mauler ved sida av kvarandre( mest idiotiske våpenet i halo 3 :wallbash: ) Ellers kan eg nevne at begge basane har to spikers, ein bruteshot, regen og ein BR samt ein del køyretøy utanfor.

Foundary: Ganske liten, men ein ting er positivt: MASSE BR OG INGEN MAULER! :woot: ( nokon i "bøndji" har høyrt min stille bøn!) Det er ei hagle og ein rocket og 2 sniper rifles. To bubble shields og ei rekje nye ting i forge.

Endret av Noko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Standoff var jo kjempebra til flagg. Foundry var helt grei. Har ikke lekt så mye forge der enda, så. Den var ikke dårlig out-of-the-box heller (bare ikke spill flag på den). Rats Nest er egentlig den kjedeligste banen, men jeg, trådstarter og gormers laget en ganske kul racing-bane der. :p

Alt i alt var dette en kjempebra pakke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

noen som vet hvordan man får til brannen i den ene gangen på basene på Standoff? ser de gjør det i den blue vs red-videoen. eller går det ikke?

Lenke til kommentar

Så det var kommet egen matchmaking for Heroic DLC. Fint, da fikk jeg prøvd banene med et par folk.. Har fortsatt ikke fått spilt Standoff tho.. Blir jo stemt bort hver jævla gang.

Foundry er helt klart favoritten. Artig med et helt firkantet map med full kaos helt tia. Perfekt for TS.. Ellers skuffa Rats Nest litt.. trodde det skulle bli litt fett, men ender bare med at folk i homobiler kjører rundt å tuller, altså null strategi.

Btw, skulle gjerne joina deg i stad, Lande.. men NAT-en liker svært få om dagen..

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvordan dere greier å lage sånne racing baner og soccer baner osv..:p Hadde vært gasnke heftig og lagt en granat krig med alle granatene som finner og også lå det noen shield's rundt på banen.. Også kunne man ikke gå over til de andre.. :D

Tenkte på dette jeg og. To lag som er muret inne må kaste granater over til hverandre XD

Endret av gormers
Lenke til kommentar
Og hva er greia med at det er kommet Team BRs istedetfor Hardcore, og at både det og Snipers er i Team Slayer, og ikke egen kategori.

Veit, det er idiotisk.

Hvorfor kunne de ikke bare lagt til Team Hardcore og Team Snipers?

Og hvorfor går Team Snipers bare til 25?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...