Noko Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Hallo! Kva er DITT førsteinntrykk av dei nye banane? nr1: -Tok lang tid å loade første gongen! Tenkte eg kunne ta litt fakta om våpen osv.: Standoff: Blå base er svært nærme rocket, invis og hagle, og raud har nett det same.( info kan vera feil grunna FORVIRRING grunna symetrien)Virkar også som at dei har prøvd å gjere det umogeleg å hoppe i trea, som er ein god ting. Rat's nest: Ganske mykje symetri her og, begge basene er veldig nærme både hammar, sniper, invis, ein turret som voktar all godisen og sjølvsagt rocket. har ikkje lokalisert hagla enno, men har funne to mauler ved sida av kvarandre( mest idiotiske våpenet i halo 3 ) Ellers kan eg nevne at begge basane har to spikers, ein bruteshot, regen og ein BR samt ein del køyretøy utanfor. Foundary: Ganske liten, men ein ting er positivt: MASSE BR OG INGEN MAULER! ( nokon i "bøndji" har høyrt min stille bøn!) Det er ei hagle og ein rocket og 2 sniper rifles. To bubble shields og ei rekje nye ting i forge. Endret 11. desember 2007 av Noko Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Laster ned as i write the wrote, så kommer med tilbakemld etterpå. WEEEE! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Laster dere ned med amerikansk konto eller har de kommet til europa? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Tilgjengelig for alle. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Har prøvd alle banene nå og må si at de var veldig bra, foundary er rå i forge Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Litt døve baner synes jeg.. Har dog bare gått rundt å tulla med de alene, så vet ikke hvordan de er å spille ordentlig på. Gjør vel det en av de nærmeste dagene.. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Har prøvd bare 2 av banene på online. Ganske heftige på MP må jeg si. Det som var veldig kult var når noen fiender kommer inn på din base ellr omvendt så går en alarm. Det er 2 forskjellige alarmer.. Som jeg har hørt.. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Synes alle var ganske gode, bedre enn ca halvparten som ligger inne på spillet fra før av ihvertfall synes jeg. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Synes alle var ganske gode, bedre enn ca halvparten som ligger inne på spillet fra før av ihvertfall synes jeg. Enig med deg.. Man går jo lei alle mapene til slutt og slutter å spille spillet.. Så de må jo lage nye maper hele tiden for å få folk til å spille det.. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Standoff var jo kjempebra til flagg. Foundry var helt grei. Har ikke lekt så mye forge der enda, så. Den var ikke dårlig out-of-the-box heller (bare ikke spill flag på den). Rats Nest er egentlig den kjedeligste banen, men jeg, trådstarter og gormers laget en ganske kul racing-bane der. Alt i alt var dette en kjempebra pakke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 noen som vet hvordan man får til brannen i den ene gangen på basene på Standoff? ser de gjør det i den blue vs red-videoen. eller går det ikke? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 noen som vet hvordan man får til brannen i den ene gangen på basene på Standoff? ser de gjør det i den blue vs red-videoen. eller går det ikke? De brukte trolig flammekaster. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Så man kan ikke trykke på en knapp for å få det til å brenne? Det var det jeg hadde gledet meg mest til.. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Så det var kommet egen matchmaking for Heroic DLC. Fint, da fikk jeg prøvd banene med et par folk.. Har fortsatt ikke fått spilt Standoff tho.. Blir jo stemt bort hver jævla gang. Foundry er helt klart favoritten. Artig med et helt firkantet map med full kaos helt tia. Perfekt for TS.. Ellers skuffa Rats Nest litt.. trodde det skulle bli litt fett, men ender bare med at folk i homobiler kjører rundt å tuller, altså null strategi. Btw, skulle gjerne joina deg i stad, Lande.. men NAT-en liker svært få om dagen.. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Foundry var det eneste mapet som jeg likte. Og hva er greia med at det er kommet Team BRs istedetfor Hardcore, og at både det og Snipers er i Team Slayer, og ikke egen kategori. Skuffet Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Skjønner ikke hvordan dere greier å lage sånne racing baner og soccer baner osv.. Hadde vært gasnke heftig og lagt en granat krig med alle granatene som finner og også lå det noen shield's rundt på banen.. Også kunne man ikke gå over til de andre.. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Skjønner ikke hvordan dere greier å lage sånne racing baner og soccer baner osv.. Hadde vært gasnke heftig og lagt en granat krig med alle granatene som finner og også lå det noen shield's rundt på banen.. Også kunne man ikke gå over til de andre.. Tenkte på dette jeg og. To lag som er muret inne må kaste granater over til hverandre XD Endret 14. desember 2007 av gormers Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 hehe.. Lagde en sånn bane med det var på Sandtrap oppå en av de to tårnene der.. et shield og masse granater.. ikke lov å bruker noe kuler osv.. bare granater.. ganske heftig.... Men sånn Mode er det best å lage på Foundery Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Og hva er greia med at det er kommet Team BRs istedetfor Hardcore, og at både det og Snipers er i Team Slayer, og ikke egen kategori. Veit, det er idiotisk. Hvorfor kunne de ikke bare lagt til Team Hardcore og Team Snipers? Og hvorfor går Team Snipers bare til 25? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Bungie gjør ting så halvveis synes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå