Gå til innhold

Er dette en bra pc?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Maskina er grei nok den, en ikke til den prisen. Synes den koster rundt tre tusen for mye.

Kom med bruksområde, krav til maskin og budsjett så kan vi hjelpe deg.

Edit: skjønte ikke før senere at det var en tolvtommer, så jeg modererte litt.

Endret av zonko
Lenke til kommentar
Mjaa...

Min som er to år gammel har også 1.6GHz og min har ca 14tommers skjerm...altså to tommers mer enn den du ser på.

Og eg betalte 6k for min...

Nå må du ikke bare se på skjermstørrelsen og anta at den er dårligere fordi. Alle har forskjellige bruksområder for laptoppen og for en som kanskje trenger en ekstremt mobil maskin, så er 12'' en fordel over 17'' feks. eller 14'' i mange tilfeller.

Jeg tipper også at din maskin ikke veier 1.9kg, som denne aktuelle maskinen gjør..

Trådstarter: Jeg tipper du betaler endel ekstra i forhold til maskinvare fordi den er en såkalt ultraportabel. Om du ikke trenger en ultraportabel så er det mye bedre valg der ute, men om du er intressert i en veldig liten og nett PC, så er denne sikkert grei. Det er ikke noen spillePC på noen måte, men greit til generellt bruk og litt spilling av ikke fullt så nye spill/høye instillinger. Men om jeg ikke måtte ha en ultraportabel, så hadde jeg nok sett meg om etter noe annet som var litt kraftigere og evt. hadde litt større skjerm/oppløsning.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Diesel_: Har din pc dualcore?

sol-angelica: Hva skal du bruke pcen til? Den vil fungere ypperlig til det meste utenom spill. Ser ut som en god allround pc :)

Bruker den til film og musikk å seff litt nettsurfing. Har en hd tv som jeg skal (når jeg får kjøpt kabel) koble den til for å se film/serier på.Spiller ikke noe spill :p

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...