turak Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 etter og lest denne guiden burde ingen ha noen problemer, wow er jo generelt ganske enkelt ^^ Artig å høre DET fra deg. dette sa mod på hunter tråden Tråden er rensket for x-antall off-topic poster. Vennligst hold dere til diskusjonen. Personlige konflikter kan dere eventuelt ta via PM. vi kan jo si at hvis du har tenkt og hate meg, PM MEG. dessuten er wow enkelt og lære seg, enkelt og spille .. Lenke til kommentar
Xint Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Har ingen kommentarer på selve innholdet akkurat nå, men for å gjøre det hele mer leselig ville jeg inndelt det klarere i kategorier, og hatt forskjellige former for overskrifter.Eksempel: BattlegroundsBattlegrounds er et sted beregnet kun for PvP. Det finnes 4 forskjellige battlegrounds. Warsong gulch (10 man), Arathi basin (15 man), Eye of the storm (20 man) og Alterac valley (40 man). Fra battlegrounds får man honor og battleground marks som kan brukes til kjøp av items opp igjennom spillet. Win gir 3 marks, loss gir 1 mark. Warsong gulch Warsong gulch følger capture the flag prinsippet, man skal ta motstanderenes flagg fra deres base, springe over til deres egen base med det, og forhindre at fienden tar deres flagg. Man kan ikke capture flagget så lenge fienden har deres, dvs at dere må ha begge flagg for å få flag capture. Første mann til 3 flag captures har vunnet. Arathi basin I arathi basin er det 5 baser, hver base har et flag som man kan trykke på for å ta over. Begge lag starter med 0/2000 points og så er det om å gjøre å ta over mest baser og holde dem lengst mulig for å komme først til 2000. Eye of the Storm er forresten også 15man. Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Du glemte stats som Defense rating, Resilience, block rating, dodge rating, parry rating osv... Siden du tok med spelldmg så burde du kanskej ha med de også? samme med +Healing, selv om den forklarer seg selv. Lenke til kommentar
Fluffe Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Bare hoppet inn her for å melde min uenighet i noe av det du har skrevet om mage. Arcane spec. er ikke foretrukket i end game instances, den er ikke veldig manaeffektiv. En annenting er at hit er viktig til du har cap, og du har også glemt å legge til spell haste som er viktigere enn både spell haste og intellect. Alt det andre du har skrevet(som jeg har lest) var veldig bra skrevet! Takk for at du tok deg tiden til å skrive dette innlegget! =) Unnskyld for bump Endret 10. mai 2008 av Fluffe Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Bare hoppet inn her for å melde min uenighet i noe av det du har skrevet om mage. Arcane spec. er ikke foretrukket i end game instances, den er ikke veldig manaeffektiv. En annenting er at hit er viktig til du har cap, og du har også glemt å legge til spell haste som er viktigere enn både spell haste og intellect. Alt det andre du har skrevet(som jeg har lest) var veldig bra skrevet! Takk for at du tok deg tiden til å skrive dette innlegget! =) Unnskyld for bump Likevell, gjør full arcane noe helvete med dps, så lenge du har en fin mix med spelldmg, haste og hit. Var i guild med Denne magen, og jeg kan trygt si han gjorde mye dmg.( Har på seg pvp gearet nå riktignok) Lenke til kommentar
badedud Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 glemt å legge til spell haste som er viktigere enn både spell haste Hva mente du her? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 glemt å legge til spell haste som er viktigere enn både spell haste Hva mente du her? Skrivefeil i guess, Spell hit istedet for haste. Lenke til kommentar
badedud Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 ok , takk er ikke helt sjef på wow ennå , mange ting jeg ikke skjønner.. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) StatsSpirit - Øker mana/hp regeneration. intellect - Øker mana pool. Priests får bittelitt +dmg/healing av spirit. Intellect gir også +crit med spells. Endret 11. mai 2008 av -Evolution- Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Intellect i kombinasjon med spirit gir også økt mana regen. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Denne bør imo være sticky. Lenke til kommentar
mwn Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 rett opp i alle skrivefeil og direkte feil, så nja, kanskje Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Priests får bittelitt +dmg/healing av spirit. Bare hvis de speccer for det. (Holy, eventuellt imp divine spirit, som kan buffes på alle) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå