Kent Touch This Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hei. I går sluttet plutselig den ene hovedlykten min å lyse. Regnet med at det var pæra som var gått, men etter at jeg var borte fra bilen en halvtimes tid og så kom tilbake igjen, virket den plutselig igjen. Bilen har så stått stille over natten, og i dag morges var lykten død igjen. Lurte bare derfor på om det er noe annerledes med Xenon enn med vanlige pærer? At de kan begynne å "fuske" litt før de dør helt? Håper jo det bare er så enkelt som å bytte pære Dette er første gang jeg har vært evt. nødt til å bytte pære på xenon - er xenonpærer noe man får kjøpt overalt? BMW E39 forøvrig, originale xenonlykter. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Kan det være noe så enkelt som dårlig kontakt i sokkelen? Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Kan det være noe så enkelt som dårlig kontakt i sokkelen? Jeg tror det er pæren. Så i dag at den lyser mye, mye svakere enn den som virker ordentlig. Lenke til kommentar
Ditech Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Lett som en plett å skifte pære... Spørsmål: går det ann å bruke 50w pære når man vanligvis har 35w? altså, tåler en ballast at man gjør dette? eller må man ha en annen ballast da? Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 ballasten er nok laga for 35w. men det kan du lese på den vil eg tru.. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Det var som jeg trodde pæren som var synderen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå